Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@05:58:13 GMT

دانلود؛ پلی به گذشته - اولین بازی جانفرانکو زولا برای چلسی (1996)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۴۰۱

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ پلی به گذشته - اولین بازی جانفرانکو زولا برای چلسی (1996).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی

دیدارهای سی‌‌و‌سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری پرگل شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه استمفوردبریج تیم‌های فوتبال اورتون و چلسی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 6 بر صفر تیم میزبان همراه بود.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان کول پالمر هافبک هجومی تیم چلسی بود که یک تنه چهار گل به ثمر رساند و سه مورد آنها تا قبل از رسیدن بازی به نیم ساعت نخست بود. پالمر گل نخست خود را در دقیقه 13، دومی را در دقیقه 18 و سومی را در دقیقه 29 به ثمر رساند. چهارمین گل آبی‌های لندن نیز در همان نیمه نخست و البته این بار در دقیقه 44 توسط نیکلاس جکسون رقم خورد. جشنواره گل منجر به سیزدهمین برد فصل چلسی در لیگ جزیره با پوکر پالمر و گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 64 ادامه پیدا کرد و حسن ختام آن هم گلی بود که آلفی گیلکریست، بازیکن تعویضی تیم میزبان تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان، در نودمین دقیقه مسابقه به ثمر رساند.

چلسی در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد

 

این برتری پرگل، چلسی را 47 امتیازی کرد تا جایگاهش را در رده نهم جدول رده‌بندی تثبیت کند. با توجه به اینکه چلسی 31 بازی انجام داده است، هنوز این شانس را دارد که در بازی‌های باقیمانده خود حتی یکی از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، وستهام با تنها یک امتیاز بیشتر از چلسی از 33 بازی در رده هشتم است و تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو با 50 امتیاز از 32 بازی به ترتیب ششم و هفتم هستند.  این در حالی است که در بالای جدول منچسترسیتی با 73 امتیاز صدرنشین است و پس از آن آرسنال و لیورپول هر دو با 71 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. استون‌ویلا با 63 و تاتنهام با 60 امتیاز نیز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • تعویض پیراهن بازیکنان منچستریونایتد در بین دو نیمه دیدار مقابل ساوتهمپتون (1996/4/13) / فیلم
  • (ویدئو) اولین تصاویر از حادثه مرگبار در یک مرکز خرید در سیدنی