Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت اله نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در یادواره شهدای پایگاه‌های مقاومت حوزه یاسر ناحیه بروجرد که در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد اظهار داشت: ما همواره باید شهدا را در زندگی الگوی خود قرار داده و از روح بزرگ آن‌ها مدد ویاری بطلبیم و ملت ایران اسلامی به شهدا خانواده‌های عزیز شهدا افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه شهدا جان خویش را درراه اسلام نثار کردند ما نیز بایستی به‌گونه‌ای در زندگی عمل کنیم تا در مسیر شهدا حرکت نموده و شرمنده آن‌ها نشویم.

آیت‌الله نیازی خاطرنشان کرد: ازجمله برکات خون شهدا این است که دشمنان اسلام از ملت غیور ایران اسلامی سیلی خورده‌اند و سرافرازی ملت ایران نیز به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها مقاومت و ایستادگی نموده همچنان که در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر تحریم‌ها و محاصره اقتصادی مقاومت نمود پیروز میدان گردید پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه جنگ نرم و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان همچنان پیروز این میدان بوده است.

وی ضمن اشاره به برخی از آسیب‌های فضای مجازی این‌گونه بیان کرد: در فضای مجازی با توجه به نقشه‌های دشمنان آلودگی‌هایی وجود دارد جوانان ما نباید همه آنچه را که در این فضا می‌بینند باور داشته و قبول نمایند بلکه باید تلاش نمایند تا از آلودگی‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد دوری نموده تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز دشمنان ما اعتقادات، فرهنگ، باورهای ما را نشانه گرفته و باید بسیار مراقب باشیم تا در این زمینه‌ها از نفوذ دشمن جلوگیری کرده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»