Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که اهالی غزه امروز (جمعه) آماده برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت با نام "عادی‌سازی روابط خیانت است" می‌شوند، اسرائیل تهدید کرد، در صورت نزدیک شدن تظاهرکنندگان به منطقه حائل در اطراف غزه واکنش شدیدی نشان خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الآن، "هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره غزه" از مردم این منطقه خواسته در راهپیمایی بزرگ بازگشت امروز  موسوم به "عادی‌سازی روابط خیانت است" مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت اعلام کرد، راهپیمایی‌ها تا زمان تحقق همه اهداف و در راس آن پایان یافتن محاصره غزه و حذف طرح آمریکایی معامله قرن ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، یکی از مسؤولان نظامی اسرائیل تهدید کرد، ارتش بدون خویشتنداری، با هر فلسطینی که به ۱۰۰ متری دیوار حائل نزدیک شود یا سعی در عبور از آن داشته باشد و یا بمب و بالون‌های آتش‌زا در دست داشته باشد، به شدت برخورد خواهد کرد.

این تهدیدها در حالی صورت می‌گیرد که به دنبال نفوذ ناکام نیروهای ویژه اسرائیل طی یک عملیاتی به عمق نوار غزه، درگیری‌هایی میان ارتش این رژیم و نظامیان گردان‌های قسام روی داد و به دنبال آن تنش میان اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی شدت یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا

‏به گزارش همشهری‌آنلاین، «مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.»، این را حسین امیرعبداللهیان در واکنش به نشست روز گذشته وزرای خارجه اتحادیه اروپا بیان کرد.

وی گفت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه و در واکنش به پاسخ تنبیهی ایران به اقدام متجاوزانه رژیم اسرائیل، در نشستی درباره گسترش دامنه تحریم‌ها علیه ایران توافق کردند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه دوشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره این نشست، چنین اقداماتی را پاداش به یک رژیم متجاوز و اقدام غیرقانونی علیه دولتی خواند که صرفاً در چارچوب قوانین بین‌المللی برای ایجاد بازدارندگی در مقابل یک رژیم متجاوز عمل کرده است.

وی گفت که اگر چنین اقدامی را انجام دهند غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان اقدام شرم آور محسوب می‌شود.
وزیر امور خارجه همچنین به نسل کشی‌های رژیم اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود: در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینی‌ها با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسؤولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 846601 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایران و اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • تخریب گسترده مساجد غزه، گواه جنگ دینی اسرائیل علیه اسلام + عکس
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • افزایش تنش بین ایران و اسرائیل یا بازگشت به منطقه خاکستری؟!
  • هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • تغییر رویکرد در مناقشات ایران و اسرائیل چه بود؟ | 2 پیامد فاجعه‌ بار در انتظار آمریکا و اسرائیل