Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:49:04 GMT

فضای مجازی مسموم مانع پیشرفت منطقه است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۵۶۰

فضای مجازی مسموم مانع پیشرفت منطقه است

اردبیل- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی مسموم، لجام گسیخته وخارج از کنترل مانع از پیبشرفت کار، توسعه و سرمایه گذاری در این منطقه است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، بشیر خالقی در نشست هم اندیشی سرمایه گذاری بخش گردشگری خلخال افزود: مایوس کردن سرمایه گذاران با درج مطالب منفی و غیر واقع از سوی بد خوهان در فضای مجازی باعث پسرفت و مانع توسعه منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش روزافزون شبکه های اجتماعی ناشناس و درج مطالبی در خصوص توجیبه نداشتن سرمایه گذاری در این منطقه بیان کرد: این امر به حضور سرمایه گذاران در منطقه لطمه زده است.
او با تاکید بر کنترل فعالیت اینگونه شبکه های اجتماعی اظهار داشت: ایجاد اختلاف بین مسوولان ومردم، ترغیب نا امیدی در بین سرمایه گذاران، تلاش برای ایجاد بی اعتمادی به مسئولان و مانع تراشی در توسعه وعمران شهرستان از جمله اهداف گردانندگان این شبکه هاست.
خالقی با اشاره به سرمایه گذاری در بخش گردشگری خلخال گفت: در شرایط فعلی مسئولان و دست اندرکاران گردشگری باید با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت کرده و موانع اداری را از پیش رو بردارند.
در این نشست نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل گفت: سرمایه گذار پل معلق منطقه ازناو خلخال باید در اجرای کار بدون توجه به روند اداری شتاب کند.
وی افزود: 75 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای این پروژه منظور شده و در صورت تاخیر در اجرای آن دریافت تسهیلات به مشکل برخواهد خورد.
پل معلق خلخال بزرگترین پل معلق خاورمیانه وسومین پل معلق جهان پس از پل های معلق 530 متری سوئیس و 480 متری آلمان است که در بین دوقله بلند کوه ازناو احداث می شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نماينده خلخال فضاي مجازي گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی