Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: بسیجی واقعی از نظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری دارای مسئولیت پذیری، آرمان گرایی، واقع بینی، دغدغه مند بودن و قانون مداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج با همکاری نیروهای مسلح دست متجاوزان را قطع کرده است، ادامه داد: بسیج در رابطه با علم نیز پیشرفت‌های زیادی به دست آورده است.

آل هاشم همچنین با بیان اینکه هفته وحدت نیز فرا رسیده است، افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای طرح نیازهای جهان اسلام و در راس آن اتحاد و همدلی و پرهیز از اختلافات است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد، ادامه داد: منظور از وحدت با برادران اهل تسنن، نه وهابیت، این است که مسلمانان جهان اسلام ید واحده باشند.

وی همچنین ابراز داشت: باید همه مسلمانان با وحدت خود در برابر سلطه گری مستکبران مقاومت کرده و از کشورهای مظلوم و ستمدیده حمایت کنند.

تقدیر از خدمات استاندار «بازنشسته» آذربایجان شرقی

آل هاشم سپس با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: زمان خدمت مجید خدابخش در سمت استاندار آذربایجان شرقی به پایان رسیده و از وی برای خدمات ارزنده خود در استان قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه خدابخش ۱۴ ماه در استانداری آذربایجان شرقی تلاش کرد، گفت: وی فرد متدین و قرآنی بوده و یکی از امتیازاتش این است که در این مدت حتی یک بار حضورش در نماز جمعه را ترک نکرد. خدابخش مسائل سیاسی و جناحی را به مسائل کاری دخیل نکرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خدابخش از پروژه های مختلف استان بارها بازدید کرد، گفت: و لازم است ضمن قدردانی برای ایشان آرزوی موفقیت کنم.

نابسمانی‌ها در پیاده ‌روی اربعین سال آینده دیگر تکرار نشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و گفت: بیش از دو میلیون نفر از زائران ایرانی در پیاده روی اربعین حسینی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه البته برخی نابسمانی ها هم دیده شد، گفت: نابسمانی‌ها در پیاده ‌روی اربعین سال آینده دیگر تکرار نشود وهرچه زودتر باید حل شود. متاسفانه مشکلاتی در نحوه ارائه ارز رخ داد و زائران تحقیر شدند.

آل هاشم در همین خصوص ادامه داد: مسئولان بانک مرکزی باید پاسخگوی عزت زائران باشند که چرا نتوانستند در عراق برای این کار خدمات شایسته انجام دهند.

شکست تحریم های آمریکا نزدیک است

وی سپس به هم پیمان شدن دولت و ملت ایران اسلامی برای شکست آمریکا در آخرین مرحله تحریم‌ ها اشاره کرد و گفت: شکست تحریم های آمریکا نزدیک است.

آل هاشم با تاکید بر اینکه ادبیات سخیف و تند مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران نشان دهنده هراس آنها از مردم ایران است، گفت: این ادبیات سخیف یادآور رفتار سران مشرک قریش در دوران صدر اسلام است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نتیجه انتخابات اخیر آمریکا با توجه به سیاست هردو حزب دموکرات و جمهوری خواه در قبال ایران نشان می ‌دهد که تاثیری بر تحریم‌ ها علیه کشورمان ندارد، افزود: باید از خوش ‌بینی نسبت به تغییرات سیاسی در آمریکا پرهیز کرد.

وی سپس به سقوط آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: به اعتقاد اندیشکده ‌های آمریکایی سقوط این کشور از یک ابرقدرت به یک چالشگر بی ‌تاثیر در تحولات جهانی چه با حضور ترامپ یا هر کس دیگر دیر یا زود اتفاق می ‌افتد.

وی گفت: ترامپ فقط در این بین نقش تسهیل گر در سقوط آمریکا را دارد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کد خبر 6079193

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است