Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور 'جام کاسپین' با حضور چهره های مطرح و مدال آور ان ملی این رشته ورزشی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیات دوچرخه سواری گیلان روز جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از رقابتها بیش از 150 ورزشکار از 20 استان کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایمان دلیر حیرتی اظهار داشت: این رقابت ها به صورت کریتریوم در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد .
وی افزود: شرکت کنندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت 30 کیلومتر، و در بخش بزرگسالان نیز مسافت 50 کیلومتر را رکاب زدند و در پایان به نفرات اول تا هفتم هر رده سنی هدایای نقدی اهداء شد.
وی یادآور شد: در رده سنی جوانان مهدی بیدرام، مهدی ملایی و مسعود خانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و سید مهدی میرباقری، جواد دنیا دیده و امید اسفندیاری در رده سنی پیشکسوتان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان با حضور رکاب زنان تیم ملی برگزار ، محمد گنج خوانلو اول، مهدی سهرابی کاپیتان تیم ملی مقام دوم و محسن رحمانی مقام سوم را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا، برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح ملی و بین المللی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای افزایش سلامت جامعه ، توسعه زیر ساخت های ورزشی و گردشگری یکی از موارد حائز اهمیت در جذب توریست ورزشی است.
پارک جنگلی طالب آباد این منطقه که پیست دوچرخه سواری کوهستان در آن در حال احداث است دارای استاندارد های لازم جهت میزبانی از رویداد های بین المللی است و در حال حاضر در سه بخش کوهستان ، پیست و جاده شرایط لازم جهت برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در استان گیلان و این منطقه فراهم است.
منطقه آزاد انزلی در پنج سال گذشته میزبان بیش از 100 رویداد ورزشی بین المللی، ملی و منطقه ای بوده و در بازدید های مختلف روئسای فدراسیون های جهانی و کشوری بر توانمندی ها و امکانات استاندارد ورزشی ایجاد شده در این منطقه جهت میزبانی از مسابقات بین المللی به ویژه در رشته های ساحلی و آبی تصریح شده است.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است.
7471 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري قهرماني جام كاسپين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بریکس طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ خردادماه سال جاری به میزبان روسیه و در شهر کازان برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که ۵ هزار ورزشکار در ۳۰ رشته ورزشی و همچنین ۲۷۰۰ کادر اجرایی از کشورهای ایران، روسیه، چین، اتیوپی، عربستان، امارات، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و مصر در این مسابقات که به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو در این باره گفت: تیم ملی ووشو بزرگسالان کشورمان نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌های زمانی و عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری و نیاز به ثبت نام نفرات منتخب اعزامی، ترکیبی با نظر سرمربیان تیم‌های ملی نفرات منتخب دوره گذشته مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفرات حاضر در اردوی کنونی تیم ملی، با یکدیگر رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار می‌کنند تا ترکیب نهایی تیم ملی جهت اعزام به این رویداد مشخص شود.

وی ادامه داد: البته لازم به توضیح است که مسابقات قهرمانی کشور برای پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ماکائو، در اردیبهشت ماه در بخش آقایان در مشهد مقدس و در بخش بانوان در تهران به صورت مجزا برگزار می‌شود و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین