Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:40:43 GMT

امام جمعه بیله سوار: این شهرستان مظلوم مانده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۷۲۲

امام جمعه بیله سوار: این شهرستان مظلوم مانده است

اردبیل- ایرنا- امام جمعه بیله سوارگفت: این شهرستان با قدمتی تاریخی ، قرار داشتن در نوار صفر مرزی و تردد روزانه هزاران مسافر از کشورهای همجوار به دلایل نامعلوم مظلوم مانده و چهره این شهر انقلابی و شهید پرور در شان کشور و استان اردبیل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: بیمارستان شهر به خاطر نبود پزشکان متخصص در حال تعطیلی می باشد، کتابخانه شهر 12 سال پیش کلنگ زنی شده ولی هنوز به مرحله افتتاح نرسیده و رفع این مشکلات مستلزم توجه جدی مسئولان بویژه استاندار اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تشریح کرد: بودجه شهرداری هر سال کمتر می شود و دیگر حتی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نیز نمی باشد، لذا از نمایندگان محترم مجلس می خواهیم که به هر بهانه ای بودجه شهرداری ها را نکاهند و شهرهای کوچک را با بی تدبیری و سیاست های غلط نابود نکنند.
امام جمعه بیله سوار با تبیین آسیب های نفوذ فرهنگی دشمنان گفت: گروهی جنایت کار به نام داعش جنگی به راه انداخت که مصیبت های بسیاری را ببار آورد اما با این همه نتوانست به داخل کشور نفوذ کند، اما امروز داعشی دیگر با ظاهری زیبا و فریبنده وارد خانه ها و خانواده های ایرانی شده است، دشمن بیش از 45 میلیارد دلار صرف تبلیغات کرده و روزانه هشت ساعت برنامه تلویزیونی به 37 زبان تولید می کنند و همه این ها برای ترویج فرهنگ پست غربی است.
وی با انتقاد از مدل بعضی لباس ها، سبک پوشش ها و رفتارهای متاثر از فرهنگ غربی اظهار داشت: فرهنگ شلوارهای پاره پاره از جمله فرهنگ های غلط و پست غربی است که این روز ها همه جا را فرا گرفته، داعش امروز، فرهنگ بیگانه ضد اسلامی است که با نفوذ فرهنگی جامعه ما را لائیک و سکولار می کند.
بیله سوار در شمال اردبیل واقع است.
6016/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه بيله سوار جدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی