Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، این همایش که به دعوت انجمن های حمایت از بیماران دیابت ، بیماران کلیوی ، شهرداری کرج ، اداره کل ورزش و جوانان البرز، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و دانشگاه علوم پزشکی البرز روز جمعه برگزارشد، شهروندان کرجی ضمن پیاده روی با روش های پیشگیری و کنترل دیابت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سولماز صادقیان رئیس اداره ترویج سلامت شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش جمعیت مبتلایان به بیماری دیابت ، برنامه های ورزشی متنوعی برای پیشگیری از این بیماری پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: شهرداری کرج به سهم خود برنامه هایی برای ارتقای سلامت شهروندان در مناسبت های مختلف پیش بینی کرده است.
صادقیان اظهار داشت: امروز بیماری دیابت که بیشتر متاثر از کم تحرکی و تغذیه ناسالم است ، سلامت مردم را تهدید می کند و براین اساس باید برنامه های ورزش همگانی را تقویت کنیم.

رئیس اداره ترویج سلامت شهرداری کرج افزود: آنچه می تواند در پیشگیری از بیماری ها موثر واقع شود، ترویج فرهنگ ورزش به ویژه ورزش همگانی است.

در پایان همایش پیاده روی روز جهانی دیابت که حدود 200 شهروند کرجی حضور داشتند به تعدادی از شرکت کنندگان با قید قرعه ، تابلو فرش ، دوچرخه و سایر اقلام اهدا شد.

23 آبان ماه مصادف با 14 نوامبر روز جهانی دیابت نامگذاری شده است.بیش از 300 هزار نفر از جمعیت حدود سه میلیون نفری استان البرز به بیماری دیابت مبتلا هستند.بیماری دیابت از جمله بیماری های خاموشی است که عوارض فراوانی مانند نارسایی کلیوی ، نابینایی، قطع عضو و ... در صورت عدم کنترل در پی دارد.افزایش غیر طبیعی میزان قند خون را دیابت می گویند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»