Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ صمد ضحاکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: جلسه تعامل و هماهنگی سه جانبه دادستانی، ناجا و سپاه اسدآباد برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با موضوع حمایت و پشتیبانی قضایی از اجرای گشت‌هایی رضویون در دفتر فرماندهی ناحیه اسدآباد برگزار شد.

مسئول عملیات سپاه اسدآباد با اشاره به ابراز خوشنودی دادستان اسدآباد از این امر با تاکید بر اهمیت اجرای گشت‌های رضویون در تامین امنیت شهرستان گفت: این فعالیت بسیج نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این امر آموزش ضابطین در هفته جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اسدآباد آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد