Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@22:30:56 GMT

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۹۳۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، در جریان این مهرواره ۱۶ تا ۱۸ عروسک از استان‌های ایلام، قم، مرکزی، آبادان، کرمانشاه و منطقه آزاد اروند عروسک‌های غول پیکر تولیدی خود را به جمع مردم می‌فرستند تا با برنامه‌های متنوع فضای مفرحی را برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ایجاد کنند.

همچنین در صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ و در سالن ورزشی امام خمینی (ره) گروهی ۷۰ نفره از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای آیین عروسک باران خواه (بوکه باران) می‌پردازند؛ آیینی سنتی که از سال‌های دور به عنوان دعای باران از سوی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در این مراسم نخستین اجرای رسمی خود را به روی صحنه خواهند برد.

در مهرواره شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در استان کرمانشاه، استان‌های همدان، مرکزی، اصفهان، کردستان، لرستان، قم، خوزستان، ایلام، تهران و گلستان با ۳۰۰ عروسک در ابعاد و سبک‌های مختلف حاضر هستند تا پس از اجرای برنامه نمایش فیلم برای کودکان کرمانشاهی که چندی پیش در قالب طرح امداد فرهنگی در همکاری مشترک کانون و فیلمیو برگزار شد، بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی، تفریحی در سالگرد زلزله کرمانشاه را رقم بزنند.

هم‌زمان با رویداد ملی شادپیمایی عروسک‌ها، از سوی خانه کتاب، تعداد هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما شادپیمایی سرپل ذهاب ثلاث باباجانی عروسک های غول پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌همزمان با پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های این برنامه، عروسک پشه با پشه کش به عروسک فامیل دور حمله کرد. این برنامه که در لیست پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 844894 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد