Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر اسرائیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه «فرانس ۲۴» رئیس جمهور مصر را شخصی توصیف کرد که از خود او هم صهیونیست‌تر است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه «فرانس 24» شب گذشته در جریان یکبرنامه با حضور چند میهمان، میزان احتمال آغاز یک جنگ جدید در غزه را بررسی کرد.

یکی از این میهمانان «ایدی کوهن» تحلیلگر رژیم صهیونیستی بود که اتهامات بی اساسی را درباره جنبش حماس فلسطین مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمان اسرائیلی در برابر میهمانان عربی که در این برنامه حضور داشتند، درباره احتمال تهدید رژیم صهیونیستی توسط مصر گفت: «السیسی چگونه اسرائیل را تهدید خواهد کرد، در حالی که از من صهیونیست‌تر است؟»

کوهن که یکی از مدافعان جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم فلسطین است، جنبش حماس را «یک گروه ترویستی داعشی» خواند.

روزنامه القدس العربی گزارش داد که این اتهامات که به گفته مجری برنامه از سوی «برادر اسرائیلی» صورت گرفت، با هیچ پاسخی از سوی مهمانها مواجه نشد.

مجری برنامه اما در واکنش به صهیونیست خواندن السیسی توسط کوهن، گفت که «از خدا بترس. زشت است... زشت است که تو رئیس بزرگترین کشور منطقه را با این سخن متهم می‌کنی».

کوهن که استاد دانشگاه بار ایلان در اراضی اشغالی است، درباره «صهیونیست» بودن السیسی، با تمسخر گفت که «اجازه دهید واقع‌بین باشیم، اجازه دهید واقع‌بین باشیم».

وی در پایان با اشاره به اینکه در قلب قاهره پرچم رژیم صهیونیستی برافراشته شده است و نه پرچم فلسطین، تأکید کرد که «مصریها در اکتبر شکست خوردند».

 در همین راستا، منابع خبری رژیم صهیونیستی اواخر مرداد ماه گذشته گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اواخر ماه مه (خرداد) در مصر با السیسی دیدار کرده است.

رسانه صهیونیستی مدعی شده بودند که این دیدار با هدف «آغاز رایزنی‌ها برای رسیدن به توافقی بر سر ایجاد ثبات در غزه» انجام شده است.

صدها هزار اسرائیلی در شهرک‌هایی یهودی‌نشین که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است سکونت دارند. 

 سازمان ملل و بیشتر کشورهای جهان شهرک‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی می‌دانند زیرا این رژیم در جنگ سال ۱۹۶۷ میلادی این سرزمین‌ها را اشغال کرده و بر مبنای کنوانسیون ژنو هر گونه ساخت و ساز از سوی اشغال‌گر در سرزمین‌های اشغالی ممنوع است.

فلسطینیان به دنبال تشکیل کشوری مستقل در کرانه باختری و نوار غزه هستند که پایتخت آن بیت‌المقدس باشد. آن‌ها همچنین خواستار خروج اسرائیل از سرزمین‌های اشغال شده در سال ۱۹۶۷ هستند، اما اسرائیل از بازگشت به مرزهای پیش از جنگ شش روزه امتناع می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحلیلگر صهیونیست اسرائیل مصر السیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • صهیونیستها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود