Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مراسم اجتماع عزاداران حضرت امام حسن عسکری (ع) عصر جمعه در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم هیات های مذهبی و عزاداران حضرت امام حسن عسکری (ع) با اجتماع در مسجد گوهرشاد با نوحه خوانی و سینه زنی به عزاداری پرداختند.
یکی از سخنرانان حرم مطهر رضوی در این مراسم با بیان اینکه حضرت امام حسن عسکری (ع) نماد فضایل اخلاقی بودند، گفت: ائمه اطهار (ع) در بین مسلمانان جایگاه ویژه ای دارند و در دوران مختلف دشمنان اسلام کوشیده اند به این جایگاه خدشه وارد کنند اما موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام جعفر اسلامی فر افزود: تحریم ها و فشارهای اقتصادی به مسلمانان همواره و در دوران مختلف وارد شده اما پایداری مسلمانان، دشمنان را ناکام کرده و نه در زمان خلیفه عباسی و نه در این زمان دشمنان نتوانسته اند ذره ای از محبت اهل بیت (ع) را از دل مسلمانان بزدایند.
وی اظهار داشت: محبت اهل بیت (ع) چنان در دل مسلمانان جا باز کرده که هیچ کس نمی تواند این نور را در قلوب مسلمین خاموش کند.
وی گفت: امروز نیز تمام همت مستکبران برآن است که ملتی را که فریادش فریاد حسینی است و مبارزه با استکبار را سولوحه کار خود قرار داده نابود کنند اما این نور در حال تلالو است و در تمام دنیا ائمه اطهار (ع) و اولاد حضرت زهرا (س) جلودار مردم هستند.
مرثیه ‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) و سخنرانی در زمینه فضایل اخلاقی حضرت امام حسن عسکری (ع) از جمله برنامه های این مراسم بود.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عزاداري امام عسكري اجتماع عزاداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای عباس حیدرزاده آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی و مراسم احیاء را برگزار خواهد کرد.

مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حسن شالبافان آغاز می‌شود و سخنرانی و آیین احیاء شب قدر نیز توسط آیت‌الله حسینی خراسانی برگزار خواهد شد.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور و سخنرانی و مراسم احیاء توسط آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری دنبال خواهد شد.

مراسم هر سه شب قدر از شبکه دو سیما، شبکه استانی قم و شبکه‌های مجازی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)