Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@18:20:05 GMT

آموزش 90 سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج در رزن

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۰۶۲

آموزش 90 سرگروه حلقه‌های صالحین بسیج در رزن

حجت الاسلام قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین اظهار داشت: به مدت دو روز 90 نفر از سرگروه‌های حلقات صالحین شهرستان رزن در خصوص مسایل تربیتی، دینی و بصیرت سیاسی و فرهنگی آموزش می‌بینند.

وی افزود: هدف از این کار تحقق عینی رسالت‌های بسیج از قبیل تقویت رشد علمی، احیای ارزش‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین چگونگی اداره حلقه صالحین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: سرگروه‌های حلقه صالحین طی این دو روز در کلاس‌های آموزش فن بیان، فضای مجازی، آموزش قرآن کریم و... شرکت کرده و سطح علمی خود را افزایش می‌دهند.

وی بسیج را احیاء‌کننده تفکر ایثار و مجاهدت، تخصص همراه با تعهد برشمرد و تصریح کرد: کسانی که در حلقات صالحین برای تعالی نظام تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم تلاش می‌کنند به نوعی مجاهد فی سبیل ا... هستند.

قاسمی افزود: نظام اسلامی با رویکرد تفکر بسیجی توانسته ارزش‌های ناب انسانی را احیاء و قله‌های پیشرفت را فتح کند و ما نیز در نظر داریم با برگزاری این آموزش‌ها این تفکر را در جامعه بسط دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: قاسمی رزن تربیت آموزش حلقه صالحین ایثار و مجاهدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

یک وب‌سایت فرانسوی به نام شاپ سیستم، تصاویر قالب‌های سری آیفون ۱۶ را فاش کرده که در آن چیدمان عمودی دوربین‌ها را به تأیید رسانده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت مک‌روموس، ️سیستم مگ‌سیف اولین‌بار با سری آیفون ۱۲ به گوشی‌های اپل راه یافت و شارژ آیفون را راحت‌تر از قبل کرد. این سیستم به حلقه‌ای از آهن‌ربا و سیم‌پیچ نیاز دارد.

به نظر می‌رسد که اپل در نسل جدید گوشی آیفون ضخامت این حلقه را کمتر کرده است.

در شکل ظاهری نیز آیفون ۱۶ با سری ۱۵ تفاوت‌هایی دارد که در عکس مشاهده می‌فرمایید.

شهریورماه، زمان رویداد اپل و معرفی این سری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد