Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان خارجی تراکتورسازی بار دیگر در بازگشت از تعطیلات لیگ برتر در بازگشت تاخیر دارند و به نظر می‌رسد عدم برخورد با این بازیکنان باعث تکرار این رفتار است.

به گزارش وبسایت نود، تمرینات تراکتورسازی بعد از شروع اردوهای تیم ملی و توقف لیگ برتر چند روزی تعطیل شد و سرخپوشان کار خود را از روز سه شنبه استارت زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که گفته می‌شد بازیکنان خارجی فقط یک روز بیشتر از سایرین استراحت می‌کنند با وجود گذشت‌ چهار روز از شروع تمرینات همچنان آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم خارجی تراکتورسازی هنوز در تمرینات حضور پیدا نکردند.

این اتفاق درحالی رخ داده که قبل از دیدار بسیار مهم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس محمد تقوی سرمربی این تیم هم بعد از سه روز غیبت و دوری از تیم تازه از امروز در تمرین حاضر شده است.

این برای چندمین بار است که استوکس در بازگشت به تبریز تاخیر دارد و شاید عدم برخورد از سوی سرمربی تیم با این بازیکن باعث تکرار این بی نظمی شده است.

در شرایطی که دو بازیکن خارجی تراکتورسازی در تمرینات حضور ندارد سرمربی این تیم امروز در مصاحبه خود عمده مشکل را غیبت بازیکنان ملی‌پوش اعلام کرده و به نظر می‌رسد بازیکنان خارجی با مصونیت از سوی او رو به رو هستند.

استوکس در تعطیلات قبلی هم با وجود اینکه یکی دو روز قبل از بازی به ایران بازگشته بود از سوی کادرفنی در ترکیب ثابت قرار گرفت.

به جز سوکیتا بازیکن منظم ژاپنی که هیچ بی نظمی در حضور در تمرینات نداشته استوکس چند باری در این امر پیش قدم بوده است.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تراکتورسازی آنتونی استوکس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، دستیار پاکو خمس که در این مدت هدایت تمرینات تیم فوتبال تراکتور را برعهده داشت، در اولین روز حضور حمید مطهری، در تمرین این تیم حاضر شد تا همچنان همکاری خود را با این تیم ادامه دهد.

محمد نصرتی البته فعلا در تمرینات حضور دارد و با توجه به مخالفت باشگاه تراکتور با استعفایش، کار خود را انجام می‌دهد.

این در حالی است که باید دید بعد از حضور یحیی گل‌محمدی او چه سرنوشتی در تیم تراکتور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!