Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:55:50 GMT

وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۲۰۶

وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود

تهران- ایرنا- امام جمعه پاکدشت به حمله موشکی محور مقاومت به مواضع رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: اقدامات افرادی مانند یاسرعرفات در مذاکره و سازش با اسرائیل در طول سال های گذشته تنها موجب پیشروی صهیونیست ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پیروزی های محور مقاومت به واسطه مردم به دست آمد و امروزه مردم سنگ به دست با موشک به اسراییل شلیک می کنند.
حجت الاسلام لزومی افزود: اگر در جریان انقلاب اسلامی نیز امام راحل با شاه سازش می کرد، هیچگاه انقلاب به پیروزی نمی رسید.
وی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: وحدت تنها حول محور ولایت فقیه معنا پیدا می کند.
امام جمعه پاکدشت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی بیان کرد: وعده رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی با اعدام دو نفر از این افراد جامه عمل به خود پوشاند و مردم منتظر ادامه این روند هستند.
وی همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با قهرمانان پارا المپیکی کشور گفت: معظم له از نقش بانوان محجبه در پیروزی های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی تقدیر کرد و حضور محجبه ورزشکاران زن ثابت کرد که حجاب اسلامی هیچگاه محدودیت نیست.
تهرام//6003/7254

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي محور مقاومت مفسد اقتصادي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد برآمده از بطن مردم است، که برای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جانفشانی‌های فراوانی داشته است و فی‌الواقع فلسفه تشکیل آن پاسداری از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به حق فرمودند اگر سپاه پاسداران نبود کشور هم نبود. پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب تمام توان خود را در جهت دفاع از ارزش‌ها و خاک این کشور به کار گرفتند و نقش به سزایی را در دفاع مقدس ایفا کردند.

سخنگوی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق نقش مهمی را ایفا کردند. سپاه پاسداران قهرمانانی مانند سردار سلیمانی، حججی را در خود پرورش داد و تقدیم دنیا کرد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق سپاه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن را تحقیر تاریخی کرد فقط یکی از افتخارات سپاه است و سپاه بالاترین افتخارات و قهرمانی‌ها و جانفشانی ها را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 744584

دیگر خبرها

  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • زکات موجب افزایش رزق و برکت در زندگی می‌شود