Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه نباید تجارب اشتباه کلان شهرها در شهرهایی مانند یاسوج تکرار شود، گفت: احداث زیرگذرها و روگذرها تنها جذابیت استفاده از خودرو را زیاد کرده و مشکلی را حل نمی‌کند بنابراین شهرهای کوچک نباید در این مسیر حرکت کنند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با جایگاه شورای ترافیک اظهار داشت: این شورا با جان انسان‌ها سر و کار دارد و باید مصوبات آن حتما اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به طرح جامع حمل و نقل شهر یاسوج، افزود: این طرح باید زمان‌بندی شده و برای برطرف‌ شدن مشکلات ترافیکی این شهر در یک بازه زمانی سریع عملیاتی شود.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه حل معضلات ترافیکی و آلودگی هوا در کلان‌شهرها سخت است و نباید تجارب اشتباه کلان شهرها در شهرهایی مانند یاسوج تکرار شود گفت: احداث زیرگذرها و روگذرها تنها جذابیت استفاده از خودرو را زیاد کرده و مشکلی را برطرف نمی‌کند بنابراین شهرهای کوچک نباید در این مسیر حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه برطرف کردن مشکلات ترافیکی نیازمند فرهنگ‌سازی است، عنوان کرد: آمار تلفات عابرین پیاده در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، از این رو باید نرده‌گذاری در معابر پرتردد در دستورکار قرار گیرد.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه بحث فرهنگ‌سازی باید در کنار طرح جامع حمل و نقل شهری مورد توجه قرار گیرد، گفت: می‌توانیم شهر یاسوج را به‌عنوان یک شهر سبز تعریف کرده و مسیر دوچرخه را در یکی از خیابان‌های این شهر به عنوان پایلوت داشته باشیم.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در شهر اصفهان در دستورکار ما قرار گرفته است، ابراز کرد: از این موتورسیکلت‌ها می‌توان در شهر یاسوج هم استفاده کرد و اجرای این طرح در شهر یاسوج خیلی راحت‌تر از شهر اصفهان است.

وی از اعضای شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد خواست جلسات شورای ترافیک را جدی گرفته و گفت: در بحث مسائل ترافیکی باید با رویکرد انسان‌محور حرکت کرده و طرح جامع حمل و نقل را پیاده کنیم.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند

سرتیپ الکساندر فومین این سخنان را شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور سفیر کشورمان و همچنین برخی مقامات نظامی کشور روسیه و تعداد قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در مسکو برگزار شد، بیان کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از کشور خود دفاع می‌کنند و امنیت را برای کشور خود به ارمغان می آورند و ضمانت اساسی برای استقلال و پیشرفت کشور خود هستند.

شراکت راهبردی ایران و روسیه در بسیاری از حوزه‌ها
فومین در بخش دیگری از سخنان خود به سیر توسعه مناسبات روسیه و ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ ملت های روسیه و ایران روابط قدیمی و مستحکمی دارندد. دوستی بین آنها در حال توسعه و ادامه است و شراکت راهبردی در بسیاری از زمینه ها دیده می‌شود که یکی از حوزه‌های تعامل در حوزه دفاعی است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود