Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- تیم تیروکمان نیروهای مسلح ایران در نخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، در این مسابقات که به عنوان نخستین دوره با شرکت هفت تیم از کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح از ایران به میزبانی تهران برگزار شد، پس از تیم نیروهای مسلح ایران تیم های از روسیه و چین عنوان دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم نیروهای مسلح کشورمان با 15 ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم نیروهای مسلح دربخش کامپوند تیمی زنان یک مدال طلا و یک برنز کسب کردند و نمایندگان روسی این رقابت ها مدال نقره را از آن خود کردند.
کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و تیم های روسیه و سریلانکا به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در کامپوند انفرادی زنان ، کمانداران روس سکوی اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند و ایران به مدال برنز این رقابت ها دست یافت .همچنین در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان کشورمان رسید و مدال برنز نیز به گردن کمانداری از روسیه آویخته شد.
در ریکرو تیمی زنان ، تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش مردان این رشته چین اول شد و تیم های کره شمالی و روسیه عنوان دوم و سوم را بدست آورند.
در بخش ریکرو انفرادی زنان نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را کسب کردند.
ورزشی **1828**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي با كمان ارتش هاي جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»