Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در بخارست رومانی، امروز (جمعه) در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست در مصاف با واردگس کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کولتون مکریستال از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

قیاسی امشب در این مرحله به مصاف ری هیگوچی، نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ از ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد رومانی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در آغاز رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، فرنگی کاران ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: نه تیم استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس!

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حریفان چین و ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان نماینده قزاقستان و آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف ارلان مناتبکوف از قرقیزستان می رود.

«ناصر علیزاده» میلیمتری فینالیست شد

ناصر علیزاده در نیمه‌نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا مقابل ماساتو سومی از ژاپن با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1227175 برچسب‌ها کشتی فرنگی

دیگر خبرها

  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • هر ۵ فرنگی‌کار ایرانی در نیمه‌نهایی؛ دادمرز در فینال
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • ایمان محمدی هم راهی نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد