Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@05:15:10 GMT

محور کندوان یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۳۸۹

صراط:

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امشب در محور هراز ممنوع است.

به گزارش تسنیم وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان کماکان ممنوع است.

قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه تا 24 امشب از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا از مرزن آباد به کرج یک‌طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در محورهای ورودی شهرهای غربی استان نیمه سنگین است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی هوای استان از امشب بارندگی در ارتفاعات بوده که باید رانندگان با سرعت مطمئنه طی طریق کنند.

مازندران دارای شش محور هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کندوان مازندران یک طرفه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال یکطرفه شدن تردد در محور کندوان

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون آمد و شد در جاده‌های مواصلاتی استان عادی و روان است، گفت: انتظار می‌رود در ساعات آینده محور کندوان از شمال به جنوب پر حجم شود و در صورت تراکم زیاد و اعلام پلیس راه یک طرفه خواهد شد.

او افزود: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و در مسیر‌های کوهستانی دقت کرده با موبایل صحبت نکنند، کمربند ایمنی را ببندند و از تخلفات حادثه ساز پرهیز کنند.

سرهنگ جهان تاب سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادفات رانندگی ذکرکرد و رانندگان وسایل نقلیه خواست از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز
  • ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور هراز
  • وضعیت تردد در جاده کندوان امروز شنبه ۲۵ فروردین
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • احتمال یکطرفه شدن محور کندوان
  • احتمال یکطرفه شدن تردد در محور کندوان