Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير جنگ مستعفي رژيم اسرائيل با تاکيد بر اينکه جنبش حماس در مدت يک‌سال آينده به حزب الله جديد تبديل خواهد شد، مسئولان سياسي اسرائيل را مسئول اين شرايط دانست.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از شبکه تلويزيوني لبناني الميادين؛ «آويگدور ليبرمن» وزير جنگ مستعفي اسرائيل روز جمعه گفت، عاقلانه نيست که پس از شليک 500 فروند موشک به شهرک‌هاي اطراف غزه، حماس مصونيت داشته باشد و آتش‌بس برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آويگدور ليبرمن، وزير جنگ رژيم صهيونيستي چهارشنبه گذشته در اعتراض به آتش‌بس غزه از کابينه ائتلافي بنيامين نتانياهو کناره‌گيري کرد.
گروه‌هاي مقاومت فلسطين اعلام کردند، استعفاي ليبرمن اذعان به شکست و ناتواني رژيم صهيونيستي در رويارويي با مقاومت فلسطين در باريکه غزه است.
اکثر رسانه‌هاي اسرائيلي هم پذيرش آتش‌بس با حماس از سوي نخست وزير رژيم صهيونيستي را نشانه ضعف نتانياهو و پيروزي‌ براي حماس قلمداد کردند. 114/120
کليدواژه حماس حزب الله ليبرمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات گردان‌های القسام وابسته به حماس به کرم ابوسالم را دقیق توصیف کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، بن گویر از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت که اجازه تصویب یا امضای هرگونه توافق غیرقانونی با جنبش فلسطینی حماس را نخواهد داد و خواستار تهاجم فوری به رفح است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر ادعا کرده بود: اسرائیل نشانه‌هایی را شناسایی کرده است که جنبش حماس با توافقی که به آن پیشنهاد شده است، موافق نیست.

گالانت در اظهارات خود مدعی شد که عدم تأیید حماس به این معنی است که نظامیان صهیونیست به زودی حمله علیه رفح و سایر نقاط در سراسر نوار غزه را آغاز خواهند کرد.

 این درحالی است که جنبش حماس برخلاف رژیم صهیونیستی که هیاتی به قاهره اعزام کرد، هیات خود را به این شهر اعزام و اعلام کرده است در صورت توقف جنگ آتش بس را قبول می‌کند. اما صهیونیست‌ها بارها اعلام کردند چه در صورت وجود توافق چه در صورت نبود توافق به رفح حمله خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • هیات حماس به قاهره می رود