Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، رانندگان و شاهدان این تصادف طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی این حادثه را اطلاع رسانی کردند که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:25 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 45 را به محل حادثه در جاده قدیم کرج رهسپار کرد.
محمود مقصودی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد بعد از برخورد دو خودرو پراید و پژو با هم، خودرو پژو از مسیر خود منحرف شد و در فضای سبز کنار این جاده از حرکت بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دنبال این حادثه خودروی پراید نیز به علت شدت برخورد به دور خود چرخید و با یک دستگاه کامیون تصادف کرد.
مقصودی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، با استفاده از تجهیزات لازم، برق خودروهای تصادفی را قطع کرده و مصدومان گرفتار شده در این خودروها را بیرون آوردند و در ادامه نیز تدابیر لازم را برای ایمن سازی به کار بستند.
وی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش نشانان از نشت بنزین خودروهای تصادفی جلوگیری کردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از رسیدن جرثقیل راهور و خودروهای امدادی در محل حادثه، خودروهای تصادفی را تحویل آن ها دادند تا خودروهای تصادفی را به پارکینگ انتقال دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما تصادف جاده قدیم کرج دو خودرو سواری و کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه