Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  رییس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا هشدار داد بانک‌ها و شرکت‌های اروپایی که در ابتکار اتحادیه اروپا برای حمایت از تجارت با ایران شرکت کنند، در معرض خطر تحریم‌های جدید آمریکا قرار خواهند گرفت.

به گزارش رویترز، برایان هوک اظهار کرد: تعجبی ندارد که تلاش‌های اتحادیه اروپا برای ایجاد مکانیزم چندمنظوره برای تجارت غیردلاری با ایران به دلیل نگرانی پایتخت‌های این بلوک از مجازات آمریکا به مشکل برخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک‌ها و شرکت‌های اروپایی می‌دانند ما با جدیت تحریم‌ها علیه ایران را اجرا خواهیم کرد.

وی به خبرنگاران گفت: هر شرکت اروپایی بزرگی بازار آمریکا را به بازار ایران ترجیح می‌دهد.

گفتنی است، دولت‌های اروپایی با هدف نجات برجام، مکانیزم چندمنظوره را به عنوان نوعی توافق تهاتری برای کمک به صادرات نفت و گاز ایران به اروپا و خرید کالا‌های اروپایی از سوی ایران طراحی کرده‌اند تا به این ترتیب تحریم‌های آمریکا را دور بزنند.

شش دیپلمات اروپایی به رویترز گفتند بروکسل مایل است این مکانیزم را تا ماه جاری برقرار کند، اما هنوز هیچ کشوری میزبانی آن را برعهده نگرفته است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازار آمریکا ایران هوک تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان

ایتنا - اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.
اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.

به گزارش ایتنا، ایرلند که مدت‌ها به دلیل مزایای مالیاتی خود بهشت ​​غول‌های دیجیتال اروپایی بوده است، در جامعه‌ای بسیار بهم پیوسته با مشکلات ناشی از هوش مصنوعی مواجه است.

در زمانی که ماحصل توسعه هوش مصنوعی،  فشار زیادی بر دولت‌ها است، اروپا در حال تصویب رسمی قوانین سختگیرانه مربوط به هوش مصنوعی است.

بر اساس آنچه رادیو RFA فرانسه گزارش داد، پارلمان اروپا متن نهایی این مقررات را یک ماه پیش تصویب کرد و تصویب شورا به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟