Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:25:30 GMT

کردستان قهرمان کونگ فو جوانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۵۹۷

کردستان قهرمان کونگ فو جوانان کشور شد

سمنان - ایرنا - یازدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم کردستان در سالن غدیر سمنان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشوری رده سنی جوانان عصر جمعه با اعلام نفرات برتر پایان یافت، در این پیکارهای 2 روزه، تیم کردستان با کسب 25 امتیاز و کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی کشور دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم البرز با کسب 24 امتیاز با سه طلا و یک برنز نائب قهرمان شد و تیم تهران الف با کسب 23 امتیاز به همراه یک طلا، یک نقره و چهار برنز مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران، در پایان این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا، سطح کیفی این رقابت ها مطلوب ارزیابی و بیان کرد: 215 رزمی کار از 27 استان در قالب 29 تیم در این مسابقات شرکت کردند.
علی حدادیان افزود: در وزن منفی 48 کیلوگرم، علیرضا وفایی از بوشهر مقام اول، اسو سلیمانپور از آذربایجان غربی مقام دوم و حسین مرادی و امیر نادری به ترتیب از البرز و چهار محال و بختیاری به صورت مشترک، رتبه سوم را کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: در منفی 51 کیلوگرم، علیرضا خزایی از تیم تهران الف، مهدی مقدم از تهران ب به ترتیب اول و دوم شدند و محمدرضا محمدی و ابوالفضل کاویانی پور از آذربایجان شرقی و فارس به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
حدادیان با اشاره به این که در منفی 55 کیلوگرم محمدحسن صالح از زنجان مقام اول را کسب کرد، گفت: محمدمبین رحیمی از کردستان دوم و علیرضا مطلبی خواه و علی گلستانی از فارس و کرمان به صورت مشترک سوم شدند.
به گفته وی، در وزن منفی 59 کیلوگرم مهران الوندی از کردستان گردن آویز طلا و پیمان ملکی از همدان مدال نقره را کسب کردند و امیرحسین منصوری و سید محمدباقر موسوی از خراسان شمالی و اصفهان به صورت مشترک مدال برنز این وزن را از آن خود کردند.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو، یادآور شد: در وزن منفی 63 کیلوگرم، پوریا سرداری از البرز مقام اول، محمد کهزادی از تیم تهران ب مقام دوم و علی کیخا و امیرحسین جمالی از سیستان و بلوچستان و کرمان به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
وی گفت: پویا بایرامی از اردبیل مقام اول و حسین سرسنگی از یزد مقام دوم و رامتین باقری از گیلان و محمد متین اسلامی از تهران الف نیز به صورت مشترک مقام سوم را در وزن منفی 68 کیلوگرم کسب کردند.
حدادیان ابراز داشت: در وزن منفی 73 کیلوگرم، محمدرضا ظریف از خراسان رضوی مقام اول، محمدامین عبیدی از سیستان و بلوچستان مقام دوم و محمد التوفی و رضا عبدی از کردستان و تیم تهران الف به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
به گفته وی، در وزن منفی 78 کیلوگرم، امیرحسین رضاوند از البرز مقام اول، هیوا علیپور از کردستان مقام دوم و رضا مینا از خراسان رضوی و علیرضا حسن زاده از اردبیل به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو ادامه داد: محمد قادری از کردستان گردن آویز طلا را در وزن منفی 84 کیلوگرم از آن خود کرد و امیرحسین غم انگیز از گیلان مدال نقره و عرفان رحیمی و آرش علی نیا به ترتیب از تیم های تهران الف و ب به صورت مشترک صاحب مدال برنز شدند.
وی اظهار داشت: در وزن منفی 90 کیلوگرم، علی دین محمدی از البرز مقام اول، امیرحسین معینی از تهران الف مقام دوم و حسین عابدی و امیررضا نبی نژاد به ترتیب از اصفهان و آدربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران گفت: در وزن منفی 115 کیلوگرم، محمدعلی فتحی از قم مقام اول، علیرضا بهروزی از فارس مقام دوم و مهرداد زارع و محمدعلی جمشیدی از آذربایجان غربی و تهران الف به صورت مشترک سوم شدند.
به گزارش ایرنا، سالن غدیر شهر سمنان میزبان یازدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی کشوری رده سنی جوانان بود.
215 مبارز در قالب 29 تیم از 27 استان کشور در 204 مسابقه با قضاوت 50 داور در این مسابقات روزهای پنجشنبه، بیست و چهارم و جمعه بیست و پنجم آبان 97، در سالن غدیر سمنان با هم به رقابت پرداختند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كونگ فو قهرماني كشور سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!