Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:48:28 GMT

واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۶۱۴

واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی

پیرو انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اظهارات پیروز حناچی، شهردار منتخب تهران در خصوص استفاده از کارشناسان و متخصصان خارجی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توضیحاتی را در مورد دیدگاه حناچی در این زمینه ارائه می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از شهرنوشت ، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در این باره اعلام کرد: "فیلمی که به تازگی از حناچی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، در حاشیه انتخابات دانشکده فنی دانشگاه تهران  و در زمان معاونت معماری و شهرسازی ایشان ضبط شده و حناچی در آن بر انتقال دانش و تجربیات کارشناسان خارجی به کشور پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ همان طور که در برنامه های حناچی ذکر و در کمیسیون های مختلف شورای شهر به بحث و بررسی گذاشته شد، تاکید شهردار منتخب تهران در تمامی حوزه های شهری بر استفاده و‌ تکیه بر توانمندی های داخلی است. تدریس در دانشگاه و‌ تربیت متخصصان داخلی که یکی از مشغولیت های حناچی در سال های اخیر است نیز در همین راستا انجام می شود.
با این وجود، بدیهی است به دلیل زیست شهروندان در این دوره در دهکده جهانی و ارتباط روزافزون متخصصان و کارشناسان حوزه های مختلف با یکدیگر فارغ از قومیت و ملیت آن ها، شهردار منتخب تهران در کنار تکیه بر توانمندی های داخلی، انتقال تجربیات کارشناسان خارجی را در برخی زمینه ها مناسب می داند.
بر این اساس، برخلاف حواشی مطرح شده به دنبال انتشار فیلم، حناچی انتقال تجربیات کارشناسان خارجی را تنها در کنار بهره مندی از ظرفیت نیروهای داخلی مفید می داند."
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی در ماجرای تخلف هزار میلیاردی

آفتاب‌‌نیوز :

در چند روزگذشته انتشار برخی اخبار درباره زمین‌خواری امام جمعه موقت تهران منتشر شده است که حواشی زیادی را درپی داشت. روزنامه فرهیختگان در واکنش به این اخبار نوشته بود: «سوال مهم و ابهام حیاتی این روزها نحوه واکنش امام جمعه موقت تهران و دفتر اوست؛ چرا تاکنون سکوت کرده‌اند و پاسخ آنها به این اسناد چه خواهد بود؟» درپی انتقاد شدید از این ماجرا، امام‌جمعه موقت تهران در پی انتشار اسنادی از تخلف قابل تامل در مجموعه تحت مدیریتش نامه‌ای به دادستان تهران نوشت.

در همین راستا میثم نیلی، مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و برادر داماد ابراهیم رئیسی در واکنش به حواشی اخیر کاظم صدیقی، امام جمعه تهران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

با شکایت‌نامه روشنگر و متن پرهیزکارانه عالم زاهد و روحانی مجاهد، جناب آیت الله صدیقی، بازی‌های پشت صحنه بزودی روشن و شفاف خواهد شد. روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است. باید مراقب بود و بموقع تبیین نمود، و البته خورشید حقیقت همیشه پشت ابر نمی‌ماند.

دیگر خبرها

  • افشاگری، تایید و واکنش‌ها
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی
  • دفاع تمام قد برادر داماد رئیسی از کاظم صدیقی در ماجرای تخلف هزار میلیاردی
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگ‌ترین نورافشانی تهران در راه
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگترین نورافشانی تهران در راه است
  • شهرداری تهران زمینه‌ساز برقی‌سازی خودروهای شخصی شده است
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
  • زاکانی: چهره شهر تهران سال آینده در حوزه ترافیک تغییر پیدا خواهد کرد
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران