Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار ‌شد، به مقاومت مردم غزه و سیلی محکم جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها اشاره و اظهار کرد: صدای سیلی محکم جبهه مقاومت عالم را فرا گرفت. آن‌ها غلطی کردند و پاسخ محکم شنیدند و تلفات زیادی دادند و یک نمونه آن مینی‌بوسی بود که مورد هدف قرار گفت و آمار کشته‌ها را اعلام نکردند و در نهایت صهیونیست‌ها تن به آتش بس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه قزوین عنوان کرد: چندمین بار است که صهیونیست‌ها سیلی می‌خورند اما هنوز هم نمی‌فهمند که کجای کار هستند.
وی با بیان اینکه زمانی در سرتاسر کشورهای اسلامی مسلمانان یک نقطه امن نداشتند، اذعان کرد: امروز به یاری خدا در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی یک نقطه امن برای صهیونیست‌ها وجود ندارد و هر نقطه در تیررس موشک‌های مخرب مقاومت اسلامی قرار دارد و این اتفاق جای شکرگزاری دارد.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و ملی ما ظرفیت شکست تحریم‌ها را دارد، خاطرنشان کرد:  شکست تحریم‌ها یعنی شکست آمریکا و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند تحریم‌ها فرصتی هست تا سیلی محکم دیگری به صورت آمریکا بزنیم که بعد از سیلی پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی دفاع مقدس و فتنه ترور به صورت آمریکا نواخته می‌شود.
وی عنوان کرد: مردم از تحریم‌ها و مدیرانی که دلسوزی و تدبیر نکردند سختی کشیدند اما هیچ‌گاه متزلزل نشدند و خسارت آن برای آمریکا می‌ماند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از دستگاه قضایی برای مجازات مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این اقدام دستگاه قضایی مردم را امیدوار و مفسدان دیگر را مأیوس کرد و کار بسیار بجایی بود و فوراً اثر آن را در فضای اقتصادی دیدیم.
وی با تأکید بر اینکه این نیمه پیدای کار بود، گفت: مردم منتظر نیمه پنهان کار هستند؛ آن‌هایی که با طلا و دلار جامعه را با خطر مواجه کردند، این‌ها خریدار بودند و قطعاً یک فروشنده‌ای هست که خریدار از او خریداری می‌کند.
امام جمعه قزوین ابراز کرد: اینکه خریداران را مجازات کردید مردم از شما سپاسگزار هستند اما جامعه ما منتظر محاکمه فروشندگان دلار، طلا و سکه به مفسدان اقتصادی هستند.
وی به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین اشاره و اظهار کرد: این کنگره با اجازه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قزوین کار خود را آغاز کرد؛ در حالی که در برخی از استان‌ها یک روزه یا دو روزه برگزار می‌شود اما در استان ما در پنج روز برگزار شد.
آیت‌الله عابدینی اذعان کرد: کنگره ملی سه هزار شهید قزوین به خوبی برگزار شد و یکی از رهاوردهای آن که خدا را به واسطه آن سپاسگزاریم وحدت اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم بود، مردم نشان دادند که با هر سلیقه‌ای زمانی که نام شهید به میان می‌آید همه در میدان بزرگداشت شهدا حضور دارند.
وی گفت: ما در راهپیمایی اربعین حسینی نیز شاهد حضور هر سلیقه و گرایشی بودیم، زیرا همه ما پای درس مکتب سیدالشهدا(ع)، وحدت، برادری و خدمتگزاری به آرمان‌های شهدا هستیم.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: میوه و ثمره کنگره شهدای استان قزوین این بود؛ زمانی که هیئت قزوینی پیش از برگزاری کنگره به محضر رهبر معظم انقلاب رسیدند ایشان تاکید کردند کاری کنید که صدا و پیام شهدا به گوش همه برسد این وظیفه ماست، ما برای عمل به توصیه رهبری باید در ابتدا بدانیم مطالبه شهدا چه چیزی است؟
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: پیام شهدا این بود که ای مردم اگر دنبال بنیان مستحکم تقوا هستید باید راه انبیا و ائمه را ادامه دهید، شهدای عصر ما به این بیان گفتند که از امام و ولی فقیه و رهبر خود پیروی کنید حال باید ببینیم به چه میزان این پیام شهدا را شنیدیم؟
وی عنوان کرد: تأکید شهیدان این است که مساجد را خالی نگذارید و نماز جمعه و جماعت را ترک نکنید امر به معروف و نهی از منکر را تنها نگذارید، مردم مظلوم را پشتیبانی کنید و در مقابل زیاده‌خواهان بایستید.
آیت‌الله عابدینی در پایان با تبریک هفته بسیج یادآور شد: کارنامه موفق بسیج را در برپایی کنگره بزرگداشت شهدا مشاهده کردیم و امروز بسیجیان ما شهریاری‌ها، تهرانی‌مقدم‌ها و جوانان دانشمندی هستند که در عرصه‌های مختلف، ایران اسلامی را در رده کشورهای تک رقمی دنیا قرار داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشینه سرعت باد در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر می‌رسد که توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
مرضیه سی سی پور افزود: تداوم این ناپایداری دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین ماه، پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در آسمان استان گذر ابر پیش بینی می‌شود و جمعه در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شمالی استان رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

بیشتربخوانید:ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان
سی سی پور افزود: به لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری، نوسانات ۱ تا ۳ درجه‌ای دما، مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • پیدا و پنهان اقتصاد در سالی که گذشت!
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • راز‌های پنهان کاخ چهلستون قزوین
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود