Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حمودی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که آنها باید با شکست دادن پرسپولیس، باخت برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی را جبران کنند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پیکان بعد از دو شکست پیاپی برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی گفت: این درست است که در سه بازی اخیر یک امتیاز گرفتیم، ولی ما بد بازی نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و موقعیت‌هایی را نیز از دست دادیم، ولی بعد از دو باخت اخیر، حالا انگیزه زیادی داریم تا نتایج خوبی بگیریم. بازی با پرسپولیس هم برای ما مهم است و امیدوارم که نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد غایبان پرتعداد پرسپولیس و اینکه خیلی‌ها معتقدند پیکان کار سختی برابر پرسپولیس نخواهد داشت، تأکید کرد: ما با پرسپولیس بازی می‌کنیم و مطمئناً نام این تیم از نام بازیکنانش بزرگ‌تر است. بازی با پرسپولیس برای ما آسان نیست و قطعاً بازیکنان جوان و آنهایی که جانشین هستند، تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. آنهایی که الان در پرسپولیس هستند، حتماً کیفیت خوبی دارند و ما بازی ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ امسال شانس اول قهرمانی است، اظهار داشت:‌ با یک برد و باخت جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجید جلالی پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجید جلالی پیکان تهران مجید جلالی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

در لحظه پایانی این مسابقه بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد. این اتفاق پس از آن رخ داد که عظیمی خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟