Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:51:17 GMT

نتایج کورس سواری کاری گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۰۲

نتایج کورس سواری کاری گلستان

ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، گفت: هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی شهرستان آق قلا برگزار شد که در این مسابقات سوارکاران با ۶۷ راس اسب با نژاد‌های ترکمن و دوخون در ۷ دور و در مسافت هزار و ۱ هزار و ۲۰۰ متری باهم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم ایگدری گفت: برندگان این رقابت‌ها در دور اول علی عطایی با اسب نسیم قیداری، دور دوم نور محمد بهادر با اسب فایر سیلد و دور سوم کمال دلیجه عطا با اسب ریوسانگ بودند.

وی افزود: همچنین دردور چهارم بالدار یانقاق با چابکسوار ابو طالب چاری زاده، دور پنجم یاشار با چابک سوار کمال دلیجه عطا و در دور ششم ابوطالب چاری زاده با اسب منوکید از صدر حریفان گذشتند.

در دور هفتم نیز نورمحمد بهادر با اسب دور دونه از صدر حریفان گذشت و پیروز میدان شد.

این مسابقات در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار و به افراد برتر ۹۶ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام /ف

هفته ششم مسابقات کورس اسبدوانی شهرستان آق قلا برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوارکاری بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت