Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@04:18:58 GMT

صدای تلویزیون الاقصی خاموش شدنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۳۲

نمایندگان رسانه ها و شخصیت های لبنانی ظهر امروز (جمعه) ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی، با شبکه تلویزیونی «الاقصی» وابسته به جنبش حماس که ساختمان آن در غزه سه شنبه گذشته از سوی صهیونیست ها بمباران و کاملا تخریب شد، اعلام همبستگی کردند.

به گزارش ایرنا، شخصیت های سیاسی و فرهنگی و نمایندگان رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و الکترونیکی لبنانی و برخی کشورهای همسو با جریان مقاومت، با گردهمایی در ساختمان شبکه تلویزیونی «المنار» وابسته به حزب الله لبنان در حومه جنوبی بیروت، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در خاموش کردن هر صدای مخالف را به شدت محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسین الحاج حسن» نماینده حزب الله در پارلمان و وزیر کابینه انتقالی لبنان در سخنانی خاطرنشان کرد: امیدوار بودیم که عدالت جهانی همانگونه ای باشد که تبلیغ می کنند، اما حقیقت روشن پیش روی ما این است که مشروعیت، قدرت و آزادی همه با مقاومت فقط بدست می آید.

«راجی الهمص» مدیر روابط عمومی شبکه تلویزیونی الاقصی نیز که از طریق ویدیو کنفرانس از غزه سخنرانی می کرد، با یادآوری اینکه پخش این شبکه پس از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی و تخریب کامل ساختمان آن، فقط برای دقایق کوتاهی قطع شد، گفت: اکنون که شما بر همبستگی با مقاومت فلسطین گرد هم آمدید و بر آن تاکید دارید، برخی مشغول عادی سازی روابط با صهیونیست ها هستند.
وی افزود: از این رو مردم ما باز هم امروز در غزه با شرکت در راهپیمایی های بازگشت، بر گزینه مقاومت پافشاری و اعلام می کنند که عادی سازی روابط با دشمن خیانت است و انزجار خود را از خائنان فریاد می کشند.
«ابراهیم فرحات» مدیر شبکه المنار نیز در سخنانی تاکید کرد: صدای مقاومت هر قدر هم هزینه داشته باشد، خاموش نخواهد شد و بیش از گذشته در جهان بلند خواهد شد.
شبکه الاقصی در کوی نصر شهر غزه قرار داشت که پیش از این در تهاجم ددمنشانه صهیونیست ها به غزه در تابستان سال 2014 (تیرماه 93) هم هدف حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی قرار گرفته بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله محمدحسن اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: عملیات وعده صادق، قدرت خدا بود و همه ما باید به نصرت الهی اعتماد و باور داشته باشیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت