Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيش - ايرنا - امام جمعه کيش گفت: اتحاد، همدلي و پرهيز از اختلاف در شرايط کنوني مهمترين نياز مسلمين و کشورهاي اسلامي است.

به گزارش ايرنا حجت‌الاسلام والمسليمن احمد حسن‌زاده امام جمعه کيش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با گراميداشت هفته وحد ت و خجسته ميلاد پيامبر اکرم (ص ) افزود: نامگذاري هفته وحدت از ابتکارات نظام جمهوري اسلامي و فرصتي مغتنم براي طرح نياز هاي امروز جهان اسلام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، از تلاش معامله گرانه آمريکا براي حفظ بن‌سلمان به‌عنوان عامل شرارت درمنطقه ، تشديد حملات آل سعود به يمن و جنايات رژيم صهيونيستي به عنوان مسائل بحران آفرين، در جهان اسلام و منطقه نام برد و افرود: اين مسائل لزوم وحدت مسلمين را بيش از پيش مورد تاکيد قرار مي دهد.
امام جمعه کيش با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: يکي از مشکلات بزرگ کشور، استفاده نکردن از ظرفيت‌هاي بزرگ و فراوان کشور از جمله ظرفيت‌هاي جغرافيايي، فرهنگي، انساني، منابع زير زميني و گستره آبي است .
حسن زاده ادامه داد: معادن در ايران يک ظرفيت عظيم است که با مديريت صحيح، اصلاح قوانين اداري پيچيده و دست و پاگير و تامين نيروي انساني مي توان تمامي مشکلات را حل کرد که بر اثر سوء مديريت نتوانستيم از اينها استفاده درست ببريم.
وي ضمن تبريک هفته بسيج افزود: بسيجي واقعي از نگاه امام‌خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب کسي است که ويژگيهاي مانند ايمان، اخلاص، دشمن شناس، پيش‌رو، خط شکن، آرمان گرا، واقع بين، منظم و قانون مدار برخوردار باشد.
1341 / 1339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پیش‌بینی ۳۵ سال پیش رهبر انقلاب در زمان دفاع مقدس درباره قدرت نظامی کشور را می شنوید: «بنده میبینم در آینده ملت، آن روزی را که ملت ما به عنوان یک ملت شکست ناپذیر و ملتی که حمله کننده به او، حمله کننده را پشیمان خواهد کرد، ملتی که تعرض به خود را با قدرت جواب خواهد داد.»

کد خبر 844569 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها تسلیحات نظامی ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - موشک رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • ببینید/از صف اول تا صف آخر
  • اینفوگرافی/ اختلاف نظر اشکالی ندارد، وحدت را نشکنید
  • مهر و سجاده‌ رهبر انقلاب برای نماز عید فطر به چه کسی رسید؟ + عکس