Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:32:05 GMT

دو کشتی گیرایرانی به نیمه نهایی راه یافتند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۹۶

دو کشتی گیرایرانی به نیمه نهایی راه یافتند

تهران - ایرنا - رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از ظهر امروز (جمعه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بخارست رومانی آغاز شد و مرتضی قیاسی و علی شعبانی به مرحله نیمه نهایی این رقابت صعود کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون کشتی ، در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست در مصاف با واردگس کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی گیر کشومان در دور دوم نیز الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه 5 بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد کولتون مکریستال از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی امشب در این مرحله به مصاف ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک 2016 از ژاپن می رود.
در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد اریک تیله از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد ور راهی مرحله نیمه نهایی شد. شعبانی مرحله نیمه نهایی به مصاف گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان می رود.
در وزن 57 کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل توشی هیرو هاسگاوا از ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.
در وزن 70 کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول مقابل گئورگ مخیان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.
رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق امشب برگزار می شود. 
ورزشی **1828**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا مسابقات جهاني كشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد