Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خودکفایی ۹۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان دزفول پس از دریافت تسهیلات بانکی جهت اشتغال زایی خبر داد.

مسعود رحیمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول گفت ؛ ۹۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان دزفول پس از دریافت تسهیلات خود اشتغال زایی از بانکها به خودکفایی رسیده و آنها نیز باعث ایجاد مشاغل مختلف برای سایر افراد شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود ؛ این مشاغل در حوزه های کشاورزی ، دامداری سنتی ، صنایع دستی و کسب و کار ایجاد شده است. رئیس کمیته امداد امام خمینی دزفول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این اداره ایجاد شده، اظهار داشت: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد این فرصت های شغلی اعطا شده است.

 

رحیمی تصریح کرد سال گذشته ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد دزفول با واگذاری ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالتسهیلات اشتغالزایی ایجاد گردید.

 

وی ایجاد اشتغال ، خودکفایی و توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی را از اهداف این ارگان برشمرد و گفت ؛ سال گذشته ۶۶۵ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد دزفول از مهارت های لازم و حرفه آموزی بهره مند شدند. رحیمی با بیان اینکه کلاسهای آموزش کسب مهارت و حرفه آموزی امسال نیز ادامه خواهد یافت گفت ؛ تمام اهداف کمیته امداد در جهت توانمندسازی مالی و خودکفایی افراد تحت پوشش است.

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز ۲۰۱۸ اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی شیراز نهم ربیع الاول مهدویت تامین اجتماعی تصادفات جاده ای زعفران مسعود رحیمی کمیته امداد دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: بیش از ۳۱۴ ریال صدقه سال گذشته از صندوق‌های صدقات استان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

غلامرضا مجیدی گفت: تعهد جمع آوری صدقات در سال گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال بوده که ۹۸ درصد این میزان محقق شد.

او گفت: این میزان کمک نقدی خیران از تعداد ۱۹۵ هزار و ۳۳۵ صندوق بزرگ معابر و اماکن و صندوق کوچک و کمک موردی در استان جمع آوری شد.

این مقام مسئول گفت: تعهد استان همدان در جمع آوری زکات مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده و این میزان معادل تحقق ۱۲۹ درصدی رقم هدف گذاری شده است.

مجیدی گفت: ۷۰ درصد زکات جمع آوری شده برای محرومان و اموری شامل تهیه جهیزیه، درمان، مسکن، تحصیل، کمک معیشت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و ۳۰ درصد مابقی نیز برای اجرای طرح‌های عمرانی عام المنفعه از قبیل کتابخانه، حسینیه، خانه عالم، مسجد، مدرسه، پُل و راه روستایی هزینه می‌شود.

او گفت: چنانچه پرداخت زکات، صدقه و انفاق بیش از پیش بین مردم نهادینه و ترویج یابد کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز می‌تواند خدمات بهتر و بیشتری به مددجویان زیر پوشش ارائه دهد، زیرا بودجه و امکانات این نهاد حمایتی محدود است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: تهعد استان در جمع آوری کمک‌های نقدی در مراکز نیکوکاری استان هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بوده که بیش از هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال تحقق یافته که معادل ۱۲۲ درصد بیش از میزان تعهد است.

مجیدی گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی به جشن نیکوکاری اهدا کردند.

او گفت: امکان دریافت صدقات مردم نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری در راستای خدمات شایسته‌تری به نیازمندان و تسهیل پرداخت صدقات فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با واردکردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از شماره کارت۷۷۷۷-۹۱۷۷-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به جامعه هدف زیر پوشش این نهاد کمک کنند.

بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است