Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پایان رقابت‌های روز دوم از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی پومسه، تیم‌ملی پومسه ایران در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز گذشته (پنجشنبه – ۲۴ آبان‌ماه) با حضور ۱۲۷۴ پومسه رو از ۵۴ کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت؛ تاکنون پومسه‌رو‌های کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال طلا
تیمی رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: آتوسا فرهمند – سید معصومه حسینی – سونا رزاقی

مدال نقره
انفرادی رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: آتوسا فرهمند

مدال برنز
تیمی رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال: ساناز تقی‌پور – پرستو زینالی – یاسمن لیموچی
تیمی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال: راضیه آقایی – زینب طغیانی – ریحانه عمرانی مقدم
تیمی رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال: علی سلمانی – اکبر فروزان – رحمت نظری

گفتنی است؛ هدایت تیم مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو پومسه مسابقات جهانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود.

توماس توخل که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می‌کند امیدوار است با صعود به فینال چمپیونزلیگ و درنهایت به‌دست آوردن قهرمانی برای باواریایی‌ها پس از چند سال، به ناکامی‌های این فصل پایان دهد و نام خود را به‌عنوان یک مربی موفق در تاریخ باشگاه آلمانی ثبت کند.

او برای این کار باید در دو دیدار رفت و برگشت از سد رئال مادرید بگذرد. تیم آماده کارلو آنچلوتی یکی از بهترین فصل‌هایش را می‌گذراند و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعداد جام‌های رئال در این رقابت به عدد ۱۵ خواهد رسید.

استیو مک‌منمن، ستاره سابق انگلیسی، که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ برای رئال مادرید بازی کرده، در مورد گفت‌وگویش با توماس توخل در مورد این بازی گفت:«من با او چند کلمه‌ای صحبت کردم. او واقعا مربی باکیفیتی است و می‌دانم که توانایی انجام کارهای بزرگ و بردن بازی‌های حساس مانند بازی نیمه‌نهایی با رئال را دارد.

در صحبتی که با هم داشتیم به او گفتم «موفق باشی» او گفت «منظورت واقعا این نیست.» درست بود، من فقط گفتم موفق باشی، نه اینکه امیدوارم بازی را ببری.»

دیگر خبرها

  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس