Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:34:41 GMT

خونه به خونه مازندران باز هم به میثاقیان رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۹۵۱

خونه به خونه مازندران باز هم به میثاقیان رسید

ساری- ایرنا- مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران روز جمعه تایید کردند که سکان سرمربیگری این تیم را به ' اکبر میثاقیان ' سپرده اند که پیش از این هم سال 94 هدایت این تیم را بر عهده داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثاقیان 65 ساله که عصر امروز در تمرینات خونه به خونه حضور یافت، با حضور مالک و سرپرست باشگاه به بازیکنان و دیگر اعضای این تیم مازنی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حالی هدایت تنها نماینده مازندران در مسابقه لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را پذیرفته است که 2 روز پیش به علت کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم اروند خرمشهر برکنار شده بود.
اگر چه روابط میثاقیان با مالکان خونه به خونه در دوره نخست سرمربیگری این تیم در سال 94 و رفتن ناگهانیش در فروردین 95 همواره پرتنش بوده، ولی هواداران و بازیکنان تیم تجربه خوشایندی را با این سرمربی مشهدی به خاطر دارند.
میثاقیان در آن دوره خونه به خونه را تا هفته سی ام همراهی کرد و به جایگاه دوم رساند و سپس به علت نامعلومی که هیچگاه مشخص نشد به مس کرمان که جایگاه چهارم را داشت رفت.
میثاقیان اکنون جایگزین علی نظرمحمدی در خونه به خونه شده است. نظرمحمدی از آنچه که مشکلات مالی باشگاه خونه به خونه نامید از هدایت تیم کناره گیری کرد.
قائم مقام باشگاه خونه به خونه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که میثاقیان به صورت رسمی به این تیم پیوسته است.
حسین اخوت افزود: میثاقیان امروز جمعه نشستی را با مالک باشگاه خونه به خونه داشت و دو طرف برای همکاری در به توافق کامل دست یافتند.
وی ابرازامیداوری کرد که با حضور میثاقیان و جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم، این تیم با قدرت بیشتری به گردونه رقابت برگردد.
میثاقیان سومین سرمربی خونه به خونه در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک و پانزدهیم سرمربی این تیم از زمان حضور در این رقابت ها از چهار سال پیش تاکنون محسوب می شود.
اکبر محمدی و علی نظرمحمدی که پیش از این سرمربیگری خونه به خونه را در فصل جاری لیگ دسته یک بر عهده داشتند برای آن 6 امتیاز کسب کردند تا تنها نماینده مازندران در جدول رده بندی جایگاه پانزدهم و یکی مانده به آخر را داشته باشد.
این تیم در هفته سیزدهم مسابقات لیگ یک استراحت دارد و بعد از آن با میثاقیان به دیدار نود ارومیه خواهد رفت.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال خونه به خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع عادی پمپ بنزین های مازندران

دریافت 5 MB کد خبر 6077192

دیگر خبرها

  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران
  • با تو ؛ ماکان باند
  • رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران
  • تردد در راه های مازندران روان است
  • فیلم/اوضاع عادی پمپ بنزین های مازندران
  • اوضاع عادی پمپ بنزین های مازندران
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد