Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می شود تا پایان امسال عملیات آبگیری سد بالارود اندیمشک به اجرا برسد. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ استانها خوزستان نظرات

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: امروز تأمین آب شرب  مورد نیاز شهروندان بخش‌های مختلف شهرستان مورد توجه قرار گرفته است و به همین جهت بخش‌های مختلف  اداری و اجرایی شهرستان باید از تمام ظرفیت خود برای تکمیل طرح‌های پیش‌بینی و اجرا شده در این زمینه استفاده کنند تا رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده در این زمینه بیش از گذشته فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی مشکلات شهروندان در زمینه دسترسی به منابع آبی مناسب، افزود: برای رفع مشکلات مردم شهر حسینیه و چم گلک و دیگر بخش‌های مختلف شهری و روستایی  اندیمشک طرح‌های مختلفی در دست اجرا است  که با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال حفر سه حلقه چاه در شهر چم گلک و انتقال آن به این شهر هستیم و هم چنین با اجرای طرح جامع آبرسانی بخش الوار گرمسیری مشکلات این مناطق نیز به حداقل می‌رسد.

نماینده مردم اندیمشک با بیان این که حفر چاه‌های آب مورد نیاز چم گلک و تأمین نیازهای عمرانی شهرهای تازه تأسیس شهرستان، اولویت شهرستان اندیمشک عنوان کرد: برای برخورداری مردم بخش‌های مرکزی و الوار گرمسیری از آب سالم، تلاش جدی و گسترده شده و پیش‌بینی می‌شود طرح‌های اجرا شده در کم‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به این که برای توسعه اندیمشک و رفع محرومیت‌های شهرستان نیازمند اقدامات جامع و تلاش برنامه‌ریزی شده هستیم گفت: کار مطالعاتی طرح جامع آبرسانی بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در حال اجرا است و به‌زودی با بهره‌برداری از آن، نیاز آبی مناطق مختلف شهرستان تأمین می‌شود.

حسنوند با اشاره به پیشرفت فیزیکی سد بالارود اندیمشک بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، عملیات آبگیری سد بالارود اندیمشک به اجرا برسد تا علاوه بر برخورداری شهروندان از منابع آبی پایدار و مناسب، خدمات حوزه کشاورزی در شهرستان تقویت و یک گام مهم و جدی در این زمینه برداشته شود.

وی گفت: بیش از این و در روزهای گذشته و با حضور مسئولان وزارت نیرو و استان خوزستان آغاز عملیات عمرانی چند طرح بزرگ حوزه آب و فاضلاب در شهرستان مورد توجه قرار گرفت که برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ 400 میلیارد ریال اختصاص و با بهره‌برداری کامل از آن‌ها، 70 کیلومتر از اراضی شهرستان تحت پوشش خدمات این حوزه قرار می‌گیرند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی از مناطق شهری اندیمشک و مناطق شهری و روستایی تابع شهرستان با مشکل کمبود توزیع آب روبه‌رو هستند، ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های انجام شده اجرا و انجام این طرح‌ها کافی نیست و برای توسعه شهرستان و تأمین نیازهای شهروندان باید بیش از گذشته تلاش و برنامه‌ریزی کرد چرا که اندیمشک با توجه به ظرفیت گسترده خود و غنای طبیعی و فرهنگی موجود  نباید در هیج زمینه‌ای با محدودیت و کاستی روبه‌رو باشد. 

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به گستردگی زمان اجرای عمومی آثار این دوره از جشنواره در شهر‌های مختلف گفت: قطعا امسال شاهد افزایش مخاطب بیش از ده برابری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی سیم‌ریز با بیان اینکه دوره چهاردهم جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی با اجرای عمومی نمایش «چهارمین نفر» به کارگردانی مشترک سولماز محمدی و صادق حسنی در لاهیجان استان گیلان آغاز به کار کرد، افزود: اجرای عمومی اکثر آثار این بخش، از روز پنجم اردیبهشت، شروع و تا سی‌ام این ماه در شهر‌های مختلف و در قالب ده نمایش ادامه خواهد داشت.


وی با بیان اینکه اکثر آثار بر اساس جدول زمانبندی اجرا به روی صحنه خواهند رفت، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که شروع یا خاتمه اجرای برخی آثار در حد یکی دو روز جابه جا شود، اما در کلیت، اجرا‌ها بر اساس جدول اعلام شده خواهد بود.


سیم ریز با بیان اینکه تا چند روز آینده با اجرای عمومی اکثر نمایش‌ها شاهد اوج نمایش‌های این بخش در نقاط مختلف کشور خواهیم بود، عنوان کرد: با تغییر رویکردی که امسال در حذف بخش رقابتی و گرایش به اجرای عموم نمایش‌ها صورت گرفت، قطعا شاهد افزایش مخاطب بیش از ده برابری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبل هر اثر نهایتا دو اجرای عمومی داشت و در یک بازه زمانی کوتاهی تمام آثار منتخب به اجرا می‌رفتند؛ اما امسال هر اثر جداگانه در مدت دو هفته و در شهر خود ۱۰ تا ۱۵ اجرای عموم خواهد داشت که بی شک با استقبال مخاطب افزایش آمار چشمگیری در این زمینه رقم می‌خورد.


به اذعان وی تغییر رویکرد جشنواره امسال به سمت اجرا‌های عمومی در شهر‌های مختلف، امکان بازدید آثار را برای گستره وسیع‌تری از مخاطبان ایجاد می‌کند و بیش از پیش سبب‌ساز نشر و ترویج فرهنگ رضوی به واسطه هنر تئاتر خواهد شد.


دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی تاکید کرد: اوج‌گیری استقبال مردمی از این تغییر رویکرد به نسبت سایر دوره‌ها کاملا محرز و قابل پیش‌بینی است.


وی در پایان سخنانش ابرازکرد: به جهت ظرفیت گسترده‌ای که برای اجرا‌های عمومی در استان‌ها ایجاد شده است، امیدوارم امسال بازخورد‌های خوبی از این شکل برگزاری بگیریم و رضایت بیشتری از ناحیه مخاطب مردمی نیز رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد