Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ خطیبان نماز جمعه در شهرهای کاشان، فلاورجان و هرند بیشتر از ضعف آمریکا در تحریم کشورمان گفتند.

کاشان
امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه در مصلي بقيه الله الاعظم كاشان به رفتارهای ظالمانه دولت امریکا در ارائه تحریم ها علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: عقب نشینی آمریکا از تحریم‌ها به عنوان یک شکست مسئله‌ای است که تحلیلگران آمریکایی نیز به آن اذعان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایت الله عبدالنبی نمازی با گرامیداشت هفته كتاب و با اشاره اینکه كتاب در نظام توحيدي جايگاه ويژه اي دارد و همه انبيا الهي بر مبناي كتاب آسماني مبعوث شدند، گفت: دغدغه همه بزرگان جامعه مضمون کتاب بر اساس معرفت و تقوا است.
امام جمعه کاشان بر تشكيل كارگروهي با هدف معرفي كتاب هاي مفيد براي سنين مختلف از مهد كودك تا دانشگاه تأكيد كرد.

فلاورجان
حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری کنگره ملی هزار و 455 شهید خط شکن این شهرستان گفت: همزمان با افتتاح این کنگره ملی که به مدت هفت روز در هشت شهر فلاورجان ، قهدریجان ، زازران، ابریشم ، ایمانشهر ، کلیشاد و سودرجان ، بهاران ، پیربکران و یک روستای شاخص شهدا ، روستای سهروفیروزان برگزار می شود بزرگترین سالن فرهنگی ، شهدای خط شکن شهرستان در مرکز شهرستان افتتاح خواهد شد.


هرند
حجت الاسلام سید حنان حسینی امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و مسئولانی که با بی تدبیری زمینه ساز مشکلات متعدد و مفاسد اجتماعی در کشور شده اند ، موجب اعتماد و رضایتمندی مردم از دستگاه قضا می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان نماز جمعه شهرستان فلاورجان کاشان هرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی در حمایت از پاسخ به رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود