Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@21:42:37 GMT

ستاره آرسنال در رادار رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۱۳۰

به گزارش ایلنا، الکسیس دوست دارد از اولدترافورد برود و یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده که فرناندو فلیسویچ، ایجنت او، این بازیکن را به رئال مادرید پیشنهاد داده است.

اخیرا روزنامه تایمز گزارش داده بود که این بازیکن در منچستریونایتد تنها است، حوصله‌اش سر می‌رود و او را نادیده می‌گیرند. این روزنامه همچنین نوشت که او حاضر است در همین ژانویه از یونایتد جدا شود، یعنی تنها یک سال پس از پیوستن به منچستریونایتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرید همچنین مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر را بسیار می‌پسندد. این بازیکن که پرورش‌یافته لاماسیا است در فصل 19-2018 در 13 بازی 10 گل زده اما اینتر بعید است که او را در ژانویه بفروشد و به این ترتیب رئال به سراغ گزینه‌ای خواهد رفت که خرید او راحت‌تر است. الکسیس سانچس در این فصل تنها یک گل زده و قراردادی چهار سال و نیمه دارد که در آن، سالانه 23 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. سانچس در بارسا نیز در 141 بازی 47 گل زد که معروف‌ترین گل او مقابل رئال مادرید بود. او در کلاسیکو سال 2013، با یک ضربه چیپ عالی گلی زد که منجر به پیروزی دو بر یک تیمش شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی دستمزد رئال مادرید یورو روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس گل زیبا و خیره کننده کروس به ثمر رسید که تمجید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان بار دیگر از توانایی فوتبالی او شگفت‌زده شدند.

این ستاره آلمانی که در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان رفته بود توانست یکی از بهترین عملکردهای ممکن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که راموس هم شیفته و مبهوت درخشش او در خط میانی رئال مادرید شده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و نوشت:« همیشه در تیم من. دون آنتونیو.» تا به این شکل از عملکرد خوب کروس در این بازی تقدیر کرده باشد.

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم