Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حمایت‌های این اتحادیه از عراق در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاکید کرد. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جمعه در گفت‌وگوی تلفنی با عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق اظهار داشت که اتحادیه اروپا روند تشکیل دولت عراق را با رضایت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که عراق می‌تواند نقش مهمی در ایجاد پل‌های همکاری در منطقه ایفا کند.

موگرینی با تاکید بر حمایت‌های اتحادیه اروپا از شخص عادل عبدالمهدی و دولت وی گفت که همکاری با عراق اولویت مهمی برای این اتحادیه است.

این مسئول اروپایی همچنین بر حمایت از مواضع عراق در قبال تحریم‌های آمریکا علیه ایران و آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک به عراق در تعامل با پیامدهای این تحریم‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

R36348/Pne/S8,89,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا تحریم های ایران اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا تحریم های ایران اخبار عراق اتحادیه اروپا تحریم های ایران اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: اسرائیل با کنترل مرزها مانع ورود کمک‌های بشردوستانه می‌شود

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که شواهد و ادله زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد کنترل‌های مرزی رژیم صهیونیستی مانع از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه می‌شود.

به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: به عقیده من اسرائیل نمی‌تواند بگوید که هر کاری برای ورود کمک‌ها به غزه انجام می‌دهد.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، جوزپ بورل در ادامه افزود، تغییری در دیدگاه عمومی درخصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه وجود دارد.

وی همچنین تصریح کرد: اکثر مردم نگران چیزی هستند که مطمئنا آن را می‌توانم «کشتار جمعی» بنامم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: یکی از اولویت‌های ما تلاش برای راهکار تشکیل دو دولتی است و به فلسطینیان این حق را داد که سرزمین و دولت خودشان را داشته باشند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌گرفته و بیش از سی و یک هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه بر اثر شدت حملات و بمباران روزافزون رژیم صهیونیستی، با گرسنگی و قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا درباره تحریم صهیونیست های افراطی به توافق رسید
  • اتحادیه اروپا تحریم شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری را تصویب کرد
  • اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا در تحریم شهرک‌نشینان تندرو صهیونیستی
  • وزیر خارجه اسرائیل به جوزپ بورل هشدار داد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: غزه دیگر در آستانه قحطی نیست بلکه در قحطی به‌سر می‌برد
  • بورل: اسرائیل از گرسنگی به‌عنوان سلاح جنگی در غزه استفاده می‌کند
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران چیست؟
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران
  • بورل: اسرائیل با کنترل مرزها مانع ورود کمک‌های بشردوستانه می‌شود
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد + جزئیات | این تحریم‌ها ۳فرد و ۴نهاد را هدف گرفته است