Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير خارجه ترکيه با انتقاد از ادامه جنايات ائتلاف متجاوز سعودي در يمن از مقامات رژيم عربستان سعودي خواست هرچه سريعتر به بمباران و کشتار مردم يمن پايان دهند.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از خبرگزاري آناتولي؛ «مولود چاووش‌اوغلو» روز جمعه با ابراز نگراني از بحران انساني کنوني در يمن تاکيد کرد، ادامه کشتار و محاصره مردم يمن ازسوي ائتلاف متجاوز سعودي به يمن براي دولت آنکارا غيرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«چاووش اوغلو» با بيان اينکه ترکيه براي ارسال کمک‌هاي بشردوستانه به يمن با مشکلات فراواني روبه‌رو است تصريح کرد، شمار زيادي از مردم اين کشور از شدت گرسنگي يا وخامت اوضاع سلامتي در حال جان دادن هستند اما ترکيه در اين زمينه سکوت نخواهد کرد.
وزيرخارجه ترکيه افزود، آنکارا درچارچوب تلاش‌ها براي حل بحران يمن و بازگشت امنيت به اين کشور با تهران رايزني‌هاي سازنده‌اي دارد و از تلاش‌هاي سازمان ملل براي کاهش رنج و درد مردم يمن حمايت مي‌کند.
ائتلاف متجاوزان به يمن به سرکردگي عربستان با محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور، يمني‌ها را با کمبود مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.
بر اثرحملات ائتلاف متجاوزان به يمن به سرکردگي عربستان که ازمارس 2015 آغاز شده است، بيش ازچهارده هزار يمني کشته، ده‌ها هزار نفر زخمي و ميليون‌ها يمني آواره شده‌اند.
آمريکا، بريتانيا و برخي ديگر از کشورهاي اروپايي از حاميان اصلي رژيم سعودي در جنگ يمن هستند و در شرايطي که حملات نظامي عربستان به کشتار هزاران غيرنظامي يمني منجر شده است همچنان به رژيم سعودي سلاح مي‌فروشند. 139/120
کليدواژه ترکيه تجاوز نظامي عربستان به يمن يمن چاووش اوغلو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد