Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صلاح خاشقجي فرزند جمال خاشقجي که در کنسولگري سعودي در استانبول کشته شد، روز پنجشنبه 15 نوامبر در اولين اظهار نظر پس از نتايج تحقيقات دادستان کل سعودي در رابطه با مرگ پدرش اعلام کرد که همه بستگان و خانواده خاشقجي روز جمعه در شهر جده مراسم ترحيم و عزاداري برگزار مي‌کنند.
صلاح خاشقجي فرزند جمال خاشقجي که در کنسولگري سعودي در استانبول کشته شد، روز پنجشنبه 15 نوامبر در اولين اظهار نظر پس از نتايج تحقيقات دادستان کل سعودي در رابطه با مرگ پدرش اعلام کرد که همه بستگان و خانواده خاشقجي روز جمعه در شهر جده مراسم ترحيم و عزاداري برگزار مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صلاح در حساب توئيتر خود نوشت:«از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته آينده از همه خانم‌هايي که مي‌خواهند در اين مراسم شرکت کنند در منزل شخصي آن مرحوم در شهر جده استقبال مي‌شود».
صلاح در پايان براي از خداوند براي پدرش طلب عف و مغفرت کرد.
دادستاني سعودي در کنفرانسي خبري که پنجشنبه 15 نوامبر در رياض برگزار کرد تاکيد کرد: «درخواست صدور حکم اعدام 5 تن که آمر و عامل جنايت قتل خاشقجي بودند، از سوي دادستاني ارائه شده است».
دادستاني افزود: «منتظر موافقت ترکيه با خواست‌مان براي دريافت اسناد و فايل‌هاي صوتي مرتبط با پرونده هستيم».
دادستاني سعودي توضيح داد: «با دستور معاون سابق سازمان اطلاعات، تيمي براي بازگرداندن خاشقجي تشکيل شد، يک مشاور سابق هم در تشکيل اين تيم مشارکت کرد».
بنا بر اين اعلام «فرمانده تيم بازگرداندن خاشقجي هنگامي که در متقاعد کردن او ناکام ماند، تصميم به قتل او گرفت».
بنا بر اعلام دادستاني: «طي تحقيقات به روشي که در آن قتل صورت گرفت، آگاهي يافتيم. ابتدا درگيري روي داد و پس از آن، دوز بالايي از مواد مخدر به خاشقجي تزريق شد که به مرگش انجاميد. بعد از قتل، جنازه‌ قطعه قطعه و به خارج از کنسولگري منتقل شد».
دادستاني افزود: «متهمان گزارشي دروغين به معاون سابق رئيس سازمان اطلاعات ارائه دادند. يکي از آن‌ها پس از قطعه قطعه کردن جنازه خاشقجي، آن را به يک همکار محلي تحويل داد. پنج تن از متهمان در عمليات خارج کردن جنازه از کنسولگري پس از قطعه قطعه کردنش مشارکت کردند».
در پاسخ به سوالي درباره انگيزه تيم از قتل قاشقجي، نماينده دادستاني گفت: «صبح روز جنايت، فرمانده تيم عمليات از محل کنسولگري باز بيني کرد و دريافت نمي‌توان خاشقجي را از اين محل منتقل کرد، از اين رو تصميم به قتل او گرفت».

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در روستای ده‌جمال بهاباد

دریافت 11 MB کد خبر 6087096

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان