Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی ائمه جمعه  شهرستان های استان با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) و تبیین وظایف منتظران حقیقی آن حضرت، در آستانه ایام ولادت فرخنده پیامبر اسلام و آغاز هفته وحدت، بر اتحاد مسلمانان تاکید کردند:

امام جمعه شیروان در نماز عبادی سیاسی این هفته با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) گفت : جامعه امروز ما با بهره گیری از آموزه های اسلام ناب  باید خود را برای حکومت واحد جهانی و توحیدی آن حضرت آماده کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کوثری با اشاره به دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام با حضرت خدیجه سلام الله علیها گفت: با تاسی از این بزرگواران و ترک رفتارها و رسوم نادرست ، می توان ازدواج های آسان و آسمانی را پایه گذاری کرد.

*************

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین نیز با تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و  آغاز هفته وحدت گفت: با تدبیر حضرت امام (ره) و به برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، هفته وحدت، سبب همدلی بیشتر علمای اهل سنت و شیعه و خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.

****************

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه آشخانه هم با قدردانی از برخورد قاطع قوه قضاییه در بازخواست مفسدان اقتصادی گفت: انتظار می رود در مراحل بعدی ، شاهد احکام قاطع برای کسانی باشیم که در عرضه ارز و سکه، بی تدبیری کردند.

***********

حجت الاسلام قلیزاده امام جمعه فاروج نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به جوانان گفت: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و واگذاری مدیریت به جوانان، پیشرفت کشور شتاب می گیرد.

*****************

حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم هم با تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: منتظران حقیقی امام زمان با رعایت حلال و حرام خدا ،  داشتن صبر و خوش خلق برای رفع حوائج مردم کوشش کنند.

**********

حجت الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه نیز با اشاره به 5 آذرماه روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) گفت: امروز تفکر بسیجی به الگویی بی‌بدیل در جهان تبدیل شده است.

**************

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی امام جمعه راز هم گفت: در عصر غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، برای رفع سرگردانی، باید به ولی فقیه خود به عنوان خیرالموجودین رجوع کنیم و همدل و متحد باشیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی نمازجمعه شهرستانها کوثری وحدت اسلامی آغاز امامت حضرت مهدی میلاد پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام میکائیل محمدپور رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز سومین سال بزرگترین رویداد مردمی استان، پویش مردمی «شهر همدل» در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: این برنامه در یادمان شهدای گمنام علقمه با همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام، ستاد مردمی پویش شهر همدل و شورای تحول محله کاظم آباد برگزار شد.

وی افزود: طرح هر محله یک قربانی برای نیازمندان با همت و تلاش مردمان خون گرم وخیرخواه استان برای سومین سال مصادف با روز ولادت کریم اهل بیت
حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همزمان در سراسر استان مازندران به یاد عالم خدوم حضرت آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی و ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان اجرا شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ قریب به سه هزار و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار رأس قربانی در محلات استان توسط مردم انجام شد و این سنت حسنه همه ساله در حال برگزاری است.

کد خبر 6062906

دیگر خبرها

  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟
  • سه سناریو درباره آینده صدیقی به عنوان امام جمعه پایتخت / او از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی هم حذف شد؟