Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق منچستریونایتد به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس از عرصه فوتبال ملی کنار رفت. 

طرفداری- وین رونی شب گذشته در خلال بازی دوستانه انگلیس-امریکا، برای آخرین بار پیراهن سه شیرها را بر تن کرد. در ادامه نگاهی به بازی بزرگداشت او خواهیم داشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دادگاه انگلیس اجرای حکم استرداد «جولیان آسانژ» مؤسس ویکی لیکس به آمریکا را به تعویق انداخت.

بر اساس این گزارش، دادگاه انگلیس به آسانژ این حق را داد که در واکنش به صدور حکم استردادش به آمریکا درخواست تجدیدنظر ارائه دهد.

این روند در انگلیس به مدت سه هفته به تعویق افتاده تا وکلای تابع دولت آمریکا تضمین‌های جدیدی در خصوص حمایت از آزادی بیان در زمینه پرونده آسانژ و عدم صدور حکم اعدام علیه وی ارائه دهند.

جولیان آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس چند روز قبل به دلیل وخامت وضعیت جسمانی جلسات رسیدگی به پرونده خود در دادگاه عالی لندن را از دست داد و همچنین به دلیل وخامت حالش از حضور در کنفرانس ویدئویی نیز خودداری کرد.

این موضوع را کلویی شلوسبرگ، مشاور آسانژ رسانه‌ای کرد و به رسانه‌ها گفت: «البته جولیان حضور نداشت و حتی از طریق تماس ویدئویی هم در جلسه دادگاه شرکت نکرد. او شرایط خوبی ندارد».

دولت بریتانیا پیش از این فهرستی از پرونده‌ها و اتهامات را برای رسیدگی به دادگاه عالی ارجاع داده بود که مستلزم آن بود که دادگاه جلسات رسیدگی را به مدت ۲ روز آغاز کند و طی آن تعیین شد که آسانژ فرصت درخواست تجدید نظر در مورد تصمیم برای استرداد او به ایالات متحده را دارد.

آسانژ با ۱۸ اتهام جنایی روبرو است که می‌تواند او را تا ۱۷۵ سال زندانی کند. یکی از آخرین گزینه‌ها برای جلوگیری از انتقال وی به ایالات متحده ممکن است شکایت به دادگاه حقوق بشر اروپا باشد.

کد خبر 6062947

دیگر خبرها

  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • نابودی ۸ میلیون شغل در انگلیس توسط هوش مصنوعی
  • خلاصه بازی انگلیس ۲-۲ بلژیک (دوستانه ملی 2024)
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • انگلیس - بلژیک؛ ترکیب رسمی
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • روایت گاردین درباره موضع تند کامرون در قبال اسرائیل