Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یکی از اعضای بسیار پولدار خاندان سلطنتی بحرین که پذیرفته بود برای دیدار با ۲۶ ستاره سینمای هند ۳۵ میلیون دلار بپردازد، متهم به زیر پا گذاشتن مفاد قرارداد شده است.

شیخ حمد عیسی علی الخلیفه که از خویشان نزدیک پادشاه میلیاردر بحرین و برادرزاده (یا خواهرزاده) معاون نخست‌وزیر این کشور است، با یک واسطه مصری توافق کرده بود به ازای دیدار با هر ستاره بالیوود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار هزینه کند. او که فقط سه میلیون دلار به حساب طرف مصری واریز کرده، حالا باید در دادگاهی در لندن پاسخگوی خلف وعده خود باشد.

احمد عادل عبدالله احمد مدعی است شیخ حمد مفاد قرارداد را زیر پا گذاشته و باید علاوه بر عمل کردن به تمام بندهای آن، حدود ۲۱ میلیون دلار هم خسارت بدهد. ظاهرا شاهزاده بحرینی عشقی دیوانه‌وار به ستاره‌های سینمای هند از جمله آیشواریا رای (بانوی شایسته جهان در ۱۹۹۴، فوق‌ستاره بالیوود و عروس خانوادهآمیتاب باچان) و آنیل کاپور (ستاره "میلیونر زاغه‌نشین") دارد اما به گفته خودش "قرار بود برای هر دیدار بین ۳۰ تا ۵۰ هزار دلار" هزینه کند.

انتظار می‌رود این عرب پولدار روز پنجشنبه به دادگاهی در لندن برود و درباره مفاد قرارداد و همین‌طور عشق دیوانه‌وار خود به ستاره‌های بالیوود توضیح بدهد. گفته می‌شود شیخ حمد پذیرفته بود به ازای هر دیدار ۱۵ دقیقه‌ای با بازیگران سرشناس سینمای هند حدود ۱.۵ میلیون دلار هزینه کند که به این ترتیب، هر دقیقه هم‌صحبتی شاهزاده بحرینی با ستاره‌های رویایی خود برایش ۱۰۰ هزار دلار آب می‌خورد.

واسطه مصری در دادخواستی که به دادگاه لندن ارائه کرده چنین آورده است: "تمام جزئیات قرارهای ما در چند تماس تلفنی و دیدار در ویلای شخصی شیخ حمد در لندن ثبت و ضبط شده است. از شواهد و قرائن چنین برمی‌آمد که او دوست دارد بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه با هر ستاره بالیوودی دیدار کند و قرارها می‌توانست طولانی‌تر هم باشد به این شرط که مهمانان سرشناس مشکلی با حضور بیشتر در محل قرار نداشته باشند."

شیخ حمد در مجموع توانسته با چهار ستاره سینمای هند دیدار کند؛ شاهرخ‌خان که رسانه‌ها او را سلطان بالیوود می‌شناسند، آدیتیا روی کاپور، سلمان‌خان و رانویر سینگ. شیخ بحرینی ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ برای دیدن شاهرخ‌خان به هتلی پنج‌ستاره در بمبئی رفته و ۴۰۰ هزار دلار پول نقد هم با خود برده بود. او دو روز بعد باقیمانده مبلغ توافق‌شده را در یک کیف سامسونایت پرداخت کرده که ۶۰۰ هزار پوند و ۲۵۰ هزار دلار پول نقد در آن بوده است.

شاهزاده بحرینی پس از چهار دیدار خود به این نتیجه رسید که هزینه‌های این قرارها بیش از برآورده ابتدایی است. طرف مصری ناچار بود برای هر دیدار نیمی از طبقه ۱۵ هتل سنت‌رجیس بمبئی را اجاره کند که شامل حدود ۱۰ تا ۱۱ اتاق می‌شد. ضمن اینکه شیخ حمد هدیه‌های بسیار گرانقیمت و اشرافی به مهمانان می‌داد که گفته می‌شود شخصا از نمایندگی هرودز (شرکت پخش و فروش کالاهای بسیار لوکس) تهیه کرده بود.

از آنجا که از همه دیدارهای شیخ حمد با ستاره‌های بالیوود عکس و فیلم تهیه شده، به نظر می‌رسد این شاهزاده بحرینی باید بسیار بیش از برآورد خود در دادگاه هزینه کند و البته آرزوی دیدار با آیشواریا رای را برای همیشه در دل خود نگه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! درخواست واردات جگر گوسفند از خارج ! رشوه ۳۰۰ میلیون دلاری ریاض به رضا پهلوی لو رفت تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر این مرد با تیپ زنانه در فروشگاه های زنجیره ای دزدی می کرد +عکس یک مرد به خاطر شباهت به بن لادن کشته شد +عکس گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس دختر تنها در محاصره آتش / مرد فداکار از راه رسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم دلار عرب ستاره ستارگان بالیوود عکس فیلم ایران اعدام حادثه تهران آپارتمان رئیس پلیس ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کمدی سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی، در ادامه استقبال مخاطبان، روز سه‌شنبه ۷ فروردین در سال جدید توانست ۲ رکورد مهم سینمای ایران را جابه جا کند.

این فیلم در روز هفتم فروردین توانست با ثبت رقم فروش ٧ میلیارد تومان در یک روز، به رکورد تازه‌ای در فروش روزانه تاریخ سینمای ایران دست پیدا کند.

این رکورد پیش از این با ثبت رقم ۵ میلیارد و ۵٨٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «هتل» بود.

«تمساح خونی» همچنین روز گذشته توانست در ادامه اکران خود با ثبت رقم فروش ٣١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان در هفته‌ای که گذشت، رکورد فروش هفتگی تاریخ سینمای ایران را با فاصله بشکند.

این رکورد پیش از این با ٢٢ میلیارد و ٨۶٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «فسیل» بود.

این کمدی پرمخاطب در هفته‌های اخیر رکوردهای مختلف دیگری از جمله رکورد فروش روز نخست، روز دوم، افتتاحیه (سه روز اول)، هفته نخست را به نام خود ثبت کرده و به تازگی از مرز فروش ۵۵ میلیارد تومان عبور کرده است.

به گفته دست اندرکاران پروژه این کمترین زمان رسیدن یک فیلم به این میزان فروش در سینمای ایران است.

در «تمساح خونی» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط پخش شهرفرنگ در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است.

کد خبر 6063675 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان