Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بنیان‌گذاران شرکت خودروسازی رادیکال (Radical) اولین محصول برند نوپای رولوشن ریس‌کارز (Revolution Racecars) را معرفی کرد. بیشتر محصولات این شرکت خودروسازی و مدل SR8 RSX که سال پیش رونمایی شده بود همگی از پیشرانه تولید سوزوکی استفاده می‌کنند، اما این خودرو این گونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدلی که به تازگی توسط این شرکت ساخته شده است Revolution نام دارد. این کلمه در انگلیسی به معنای انقلاب است. از نام این خودرو افکاری که پشت ساخت آن است مشخص می‌شود. ایجاد یک انقلاب در صنعت خودروسازی هدف این شرکت است.

رولوشن یک خودروی دو نفره بسیار سبک است. این محصول مشخصاتی شبیه به خودروهای مسابقه‌ای دارد. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه‌ی V6 ساخت فورد با حجم ۳.۷ لیتر و قدرت ۳۰۰ اسب بخار قرار دارد. این محصول یک خودروی دیفرانسیل عقب است که از یک جعبه دنده شش سرعته استفاده می‌کند. در جعبه دنده این خودرو از فناوری‌ استفاده شده در خودروهای رالی WRC به کار رفته شده است. در واقع باید گفت روش کارکردن با دنده این خودرو و افزایش و کاهش سرعتش مشابه خودروهای فرمول یک است.

هنگامی که در ابتدای متن گفتیم این خودرو بسیار سبک است شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که وزنش چقدر است. رولوشن 675 کیلوگرم وزن دارد. بدنه این خودرو یکی از دلایل سبک بودن آن است. بدنه‌ی این خودرو از جنس فیبر کربنی است و توسط DD-Compound آلمان تولید شده است. روشی که برای ساختن بدنه رولوشن استفاده شده است در جای خودش جالب است. برای ساختن بدنه این خودرو از روش تزریق کربن استفاده شده است. این روش توسط دومنیک دیرکس توسعه پیدا کرده است.

علاوه بر وزن پایین این خودرو، هزینه نگهداری آن نیز بسیار پایین است. باید گفت که رولوشن مثل محصولات رادیکال، عملکرد فوق‌العاده‌ای در هنگام رانندگی و فرمان‌پذیری دارد. این یعنی همه از رانندگی با این خودرو لذت می‌برند.

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

خودروی جدید رادیکال معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم