Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرزند شهید بهشتی با انتقاد از کسانی که مانع سخنرانی او در بزرگداشت شهید بهشتی شده اند، گفت: دیروز متوجه شدم ما با جماعتی رو به رو هستیم که قانون، گفت و گو و حتی ولایت و رهبری را قبول ندارند.

علیرضا بهشتی در مورد علت لغو سخنرانی خود در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: سه روز برنامه با عنوان «من بهشتی هستم» کار مشترک معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده بود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد و علی رغم داشتن مجوزهای لازم برگزاری روز سوم آن توسط برخی افراد با مشکل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه برخی از تشکل ها تهدید کرده بودند که اجازه نمی دهند این مراسم برگزار شود، افزود: سخنرانی ها شروع شده بود و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد ورعی در حال سخنرانی بود که این افراد پشت درهای سالن شروع به شعار دادن و کوبیدن به در کردند و بعد هم وارد سالن شدند.

وی گفت: اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان سعی داشتند مانع اقدامات این افراد شوند و با آنها درگیر شدند. بعد از درگیری آنها با اعضای انجمن اسلامی طبیعتا دیگر ادامه جلسه امکان پذیر نبود. حراست از من و دیگر سخنرانان خواست که محل سالن را ترک کنیم و به همین دلیل سخنرانی ها ادامه پیدا نکرد. کسانی که دعوت کرده بودند هم به علت ورود این افراد و بر هم خوردن جلسه عذرخواهی کردند. ولی به نظر من توضیح لازم نبود و همه چیز روشن بود.

بهشتی با بیان اینکه «دیروز متوجه شدم ما با جماعتی رو به رو هستیم که قانون، گفت و گو و حتی ولایت و رهبری را قبول ندارند»، تصریح کرد: جالب این است که همان موقع کلیپی از مقام معظم رهبری پخش می شد که ایشان تأکید داشتند که من مخالف هستم به نام حزب اللهی مجالس را بر هم بزنید؛ اجازه دهید بقیه حرفشان را بزنند. ظاهرا این حرف ها هم برای آنها خیلی مهم نیست و می خواهند کار خودشان را انجام دهند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: البته من صحبت هایم را در دیگر اماکن اصفهان انجام دادم؛ یکی میزگردی در کتابخانه شهرداری بود که بعد از ظهر انجام شد و دیگری هم در خانه فرهنگ شهید بهشتی بود که شب انجام شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! درخواست واردات جگر گوسفند از خارج ! رشوه ۳۰۰ میلیون دلاری ریاض به رضا پهلوی لو رفت تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس یک مرد به خاطر شباهت به بن لادن کشته شد +عکس فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: ریاست جمهوری زنان شهید بهشتی قانون رهبری عکس ایران فیلم اعدام حادثه تهران آپارتمان رئیس ارز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • انجام بیش از ۹۰ درصد زایمان‌ها توسط ماماها
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول