Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:13:00 GMT

تصادف در قزوین یک کشته و 2 مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۶۰۷

تصادف در قزوین یک کشته و 2 مجروح برجا گذاشت

قزوین – ایرنا - رییس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در آزاد راه قزوین - کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ نصراله بیگلری روز جمعه در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف سه خودرو در آزاد راه قزوین – کرج در محدوده شهر محمدیه به سرعت عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه استان افزود: طبق بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه تریلی با 2 دستگاه سواری اسپورتیج و سمند برخورد کرده و یکی از سرنشینان سمند بر اثر شدت جراحات فوت شده و راننده و سرنشین دیگر آن به مرکز امدادی منتقل شدند.
سرهنگ بیگلری با بیان اینکه توجه نداشتن راننده تریلی به جلو علت تامه تصادف بوده است از شهروندان خواست: هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و رانندگی در حالت خستگی پرهیز کنند.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف پليس راه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۱ مصدوم در برخورد سمند با کامیون

رئیس پلیس راهور گچساران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید مسعود جهان‌بین افزود: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.

جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.

جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.

رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • واژگونی سواری در کاشان سه کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • تصادف در درگزین همدان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۱ مصدوم در برخورد سمند با کامیون
  • ۳ کشته و یک مصدوم در تصادف کامیون و سمند در گچساران
  • سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان