Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد خداداد پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بزرگترین ضعف تیم ملی تکواندو نبود خودباوری و اعتماد به نفس میان ورزشکاران است که باید کادر فنی تیم در منار تمرینات تکنیکی و تاکتیکی روی مسائل روانی تکواندوکاران کار کند تا ورزشکاران ما با اعتماد به نفس بالا روی شیاپ چانگ مبارزه کنند و دوباره اقتدار را به تیم ملی تکواندو برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره لیگ برتر و تاثیر آن روی افزایش آمادگی ملی پوشان عنوان کرد: هر سال برای تماشای مسابقات لیگ برتر تکواندو در فدراسیون حاضر می‌شوم و در این دوره ضعف‌هایی در عملکرد ملی پوشان وجود داشت که در روند امتیازگیری آن‌ها تاثیر گذار بود که فریبرز عسگری با حضور در سالن رقابت‌ها می‌تواند این موارد را یادداشت کند تا با تمرین مناسب در اردوی تیم ملی این نقاط ضعف برطرف شود.

خداداد افزود: تکواندو ایران مانند یک خانواده است و زمانی که پیشکسوتان برای تماشای لیگ حاضر می‌شوند انگیزه ورزشکاران جوان روی شیاپ چانگ بیشتر می‌شود تا عملکرد مناسبی را ارائه دهند و ما هم از تیم ملی و تکواندوکاران حمایت می‌کنیم تا یک تیم آماده و با استعداد راهی رقابت‌های جهانی شود و از نام تکواندوی ایران دفاع کند.

پیشکسوت تکواندو کشورمان بیان کرد: تکواندوکاران ما در لیگ برتر فرصت دارند تا آمادگی خود را محک بزنند و با برطرف کردن نقاط ضعف خود راهی مسابقات آسیایی و جهانی شوند و با تجربه‌ای که در لیگ و دیگر مسابقات بدست آوردند بهترین نتیجه را در رقابت‌های بین المللی کسب کنند.

او در پایان گفت: فریبرز عسگری و کادر فنی تیم ملی با حضور در سالن رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را پیدا کردند که اشکالات ملی پوشان را مشخص کنند و با یک برنامه ریزی قوی، تیم آماده‌ای را راهی مسابقات جهانی کنند.

بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

انتهای پیام/

اظهارات خداداد درباره تیم ملی تکواندو مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید