Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق لسترسیتی از همه خواسته است تا خاطره قهرمانی‌اش با روباه‌ها را فراموش کنند. 

طرفداری- کلودیو رانیری، سرمربی جدید فولام، در اولین نشست خبری خود در بازگشت به انگلیس حاضر شد.

به گزارش اسکای، رانیری چهارشنبه گذشته در حالی جانشین اسلاویسا یوکانوویچ شد که فولام با کسب تنها یک برد طی ۱۲ بازی ابتدایی خود، در رده انتهایی جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانیری که طی سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ هدایت چلسی را در دست داشت و در سال ۲۰۱۶ نیز لسترسیتی را به یک قهرمانی خاطره انگیر رساند، گفته است:

حس کردم که نیاز دارم تا به انگلیس برگردم. فصل قبل برای به پایان رساندن داستان خود راهی خارج شدم ولی آنقدر به فوتبال انگلیس علاقه زیادی دارم که حس کردم باید برگردم. دستاوردهای من متعلق به گذشته هستند. همیشه نگاهم به آینده است و خواسته بیشتری دارم؛ امیدوارم بتوانم کار خیلی خوبی در اینجا انجام بدهم.

او در ادامه افزود:

از بازگشت به کشور فوتبال خیلی خوشحالم. برای من، لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است. خیلی خوشحالم که آقای خان (شاهد خان، مالک فولام) سراغ من آمد و حالا با یکدیگر کار می‌کنیم.

تمجید از یووکانوویچ

 یوکا بازیکن و سرمربی فوق العاده‌ای بود و دست به کارهای خیلی خوبی زده است. او در فولام کارهای فوق العاده‌ای انجام داد. اما زندگی یک سرمربی به همین روال است؛ وقتی اوضاع بد پیش برود، او فردی است که باید عوض شود. این اتفاق در لستر هم افتاد و طبیعی است. 

 من یک ایتالیایی هستم

فولام گل‌های زیادی دریافت می‌کند و من یک سرمربی ایتالیایی هستم. برای ما، بسته ماندن دروازه تیم اهمیت دارد. وقتی می‌گویم باید دفاعی بازی کرد، این را از جانب مهاجمان می‌گویم. این که همه در کار دفاع شرکت کنند، مهم است. وقتی بخواهید گل بزنید هم همین طور است و همه باید در آن کار مشارکت داشته باشند. 

روز گذشته به تاریخ پیوسته است

اگر یک خصلت مثبت داشته باشم این است که اتفاقات روز گذشته را فراموش می‌کنم. همیشه نگاهم به آینده است. من فرد جاه طلبی هستم که بازیکنان خوبی در اختیار دارم اما باید بازیکنانی را انتخاب کنم که روحیه جنگندگی‌شان را به من نشان می‌دهند. به حمایت طرفداران‌مان نیاز دارم. 

 تکرار قهرمانی با فولام

باید خیلی جدی تلاش کنیم. آن قهرمانی یک پاداش بود، یک افسانه. آن را فراموش کنید. حالا مهم این است که به جای فکر کردن به معجزه، به نبردهای زیاد پیش رو فکر کنیم. باید همراه با هم آماده شویم؛ تکرار می‌کنم: با هم. باشگاه، بازیکنان، طرفداران، همه با هم. طرفداران باید در روزهای بد از ما حمایت کنند و الان در دوران بدی هستیم.

 

لسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل 2015/16

درک بازیکنان از فلسفه مربی جدید

وقتی سرمربی عوض می‌شود، زندگی تازه‌ می‌شود. همه به دنبال این هستند تا نشان دهند که بهترین هستند. برای من مهم است که آن‌ها تنها یک نفر را درک کنند: من، فسلفه مرا. باید از تمامی بازیکنان‌مان شناخت داشته باشم.

بازیکنان فولام باید دزد دریایی باشند

با دیدن برخی از بازی‌های فولام، فهمیدم این تیم از کیفیت کافی برای بقا در لیگ برتر برخوردار است. من نیاز به روحیه جنگندگی دارم چون کیفیت به علاوه روحیه، می‌تواند کار خیلی خوبی را رقم بزند. اما این تیم فقط کیفیت دارد؛ نظم و تاکتیک تدافعی در کار نیست. کمک کردن به بازیکنان دشوار است و برای من مهم این است که فلسفه‌ام را به آن‌ها دیکته کنم: وقتی توپ را از دست می‌دهید، باید عصبانی باشید؛ مثل دزدان دریایی. 

پیتزای بعد از هر کلین شیت در لسترسیتی

در اینجا به چیزی بهتر از پیتزا نیاز دارم؛ پیتزا کفایت نمی‌کند. اگر بتوانیم کلین شیت داشته باشیم، همه را به مک دونالد می‌برم! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • علی دایی سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌شود؟
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳