Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:45:56 GMT

صعود سه سابریست ایران به جدول اصلی/ رهبری حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۷۱۹

در نخستین روز از جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر سه نماینده ایران به جدول اصلی راه یافتند و محمد رهبری از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز (جمعه) به میزبانی الجزایر آغاز شد و در پایان نخستین روز هر سه سابریست ایران به جدول اصلی راه یافتند.

 محمد رهبری در ابتدا در جدول مقدماتی مقابل حریفانی از لهستان، آلمان و ژاپن به پیروزی رسید و به جمع ۱۲۸ نفر برتر راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جدول ١٢٨ نفر، حریف اوکراینی را با نتیجه ١٥ بر ١١ شکست داد اما در گام آخر و برای ورود به جمع ٦٤ نفر دور اصلی مقابل اسپیر جف از آمریکا تنها با یک ضربه اختلاف و با نتیجه ١٥ بر ١٤ شکشت خورد و حذف شد.

اما فرزاد باهر ارسباران با توجه به پیروزی بر تمامی حریفان خود در جدول مقدماتی از کشورهای آمریکا، تونس، ژاپن، کلمبیا، رومانی و روسیه مستقیماً به جدول ٦٤ نفره راه یافت.

نیما زاهدی، سابریست جوان و آینده دار ایران که جایگزین مجتبی عابدینی مصدوم در ترکیب تیم ملی شده است موفق شد با عملکردی درخشان و کسب پنج برد مقابل نمایندگان آمریکا، انگلیس، اوکراین، شیلی و بلژیک به جدول ۱۲۸ نفره راه یافت و با توجه به پنج برده شدن در دور نخست در دور اول مرحله دوم با قرعه استراحت روبرو شد و در دور بعد برای حضور در جمع ٦٤ نفر برتر، ژوهان شاینبرگ آمریکایی را ١٥ بر ١٤ از پیش رو برداشت و راهی جدول اصلی ۶۴ نفره شد.

علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان نیز پیش از این  به دلیل قرار داشتن در بین ۱۶ سابریست برتر جهان در رنکینگ جهانی مستقیماً به جدول ٦٤ نفره مسابقات راه یافته بود.

مسابقات جدول ٦٤ نفره فردا(شنبه) پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شمشيربازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴