Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اگر چه ورشو اعلام آمادگی کرده که این پایگاه راه‌اندازی شود، اما هر دو طرف هنوز در مورد اعزام تسلیحات آمریکایی، مهمات و همچنین تجهیزات فرماندهی و ساختار اطلاعاتی لهستان گفت‌وگو نکرده‌اند.

واشنگتن برخی شروط برای افزایش حضور نظامی‌ خود در لهستان دارد. این گزارش در پی آن منتشر شد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دیدار با همتای لهستانی‌اش اظهار کرد که ساخت یک پایگاه نظامی در لهستان رامورد بررسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ اعلام کرد که ورشو توافق کرده است که دو میلیارد دلار بیشتر برای هزینه این پایگاه پرداخت کند.

همچنین رییس جمهور لهستان پیشنهاد داد که نام این پایگاه را "فورت ترامپ" بگذارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله تاکنون دو نظامی صهیونیست کشته و دستکم 10 نفر دیگر زخمی شدند.

لحظاتی پیش نیز منابع عبری گزارش دادند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال مجروحان به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شده اند.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده اند.

کد خبر 6097365 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند