Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@09:41:14 GMT

شکست کاخ سفید در پرونده شکایت سی‌ان‌ان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۷۸۷

رکنا: دادگاه در دعوای حقوقی شبکه سی‌ان‌ان و ترامپ به نفع سی‌ان‌ان رای داد.

دادگاه در پرونده‌ای که این شبکه ضد کاخ سفید تشکیل داده بود به پشتیبانی از موضع سی‌ان‌ان رای داده است و قاضی Judge آمریکایی به کاخ سفید دستور داد مجوز خبرنگار اخراج‌ شده این شبکه خبری را برای ورود به کاخ سفید احیا کند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان سه شنبه گذشته از دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل لغو مجوز ورود «جیم آکوستا»، گزارشگر این شبکه به کاخ سفید، به طور رسمی شکایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید پیش از آن مجوز ورود آکوستا را در پی درگیری لفظی‌اش با ترامپ Trump در یک نشست خبری لغو کرد. این نشست خبری پس از مشخص شدن نتایج انتخابات میان دوره‌ای کنگره و در کاخ سفید برگزار شد. رئیس جمهور آمریکا که از شکست جمهوری خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا بسیار خشمگین بود، در برابر پرسش‌های گزارشگر سی‌ان‌ان در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین سیاست مهاجرتی واشنگتن از کوره در رفت و به این خبرنگار توهین کرد. ترامپ آکوستا را «بی‌ادب و وحشتناک» توصیف کرد و افزود سی‌ان‌ان باید از داشتن چنین خبرنگاری شرمنده باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! درخواست واردات جگر گوسفند از خارج ! رشوه ۳۰۰ میلیون دلاری ریاض به رضا پهلوی لو رفت تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر یک مرد به خاطر شباهت به بن لادن کشته شد +عکس این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاضی Judge ترامپ Trump نتایج انتخابات کاخ سفید پرونده دادگاه شکایت ترامپ عکس ایران فیلم اعدام حادثه تهران آپارتمان رئیس ارز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری